Så kom den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Nanastep

RiUL skriver:

Ja, så kom kvalmen. Men sjovt nok for det meste når jeg drikker varme drikke.

Er der nogle der har nogle gode råd? Jeg har hørt at ingefær skulle være godt, men har så også læst at der er nogle der mener at det er sikrest for baby, hvis gravide ikke indtager ingefær?

- uha ja jeg kan tydelig huske kvalmen, og det er bare rart at den er væk igen - jeg spise marie'kiks de var rigtige gode mod min kvalme, havde en pakke inde ved min seng, så jeg kunne spise 2 -3 kiks inden jeg stod op af sengen, for det hjalp på min svimmelhed og kvalme, og ellers spise jeg dem bare i løbet af dagen,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Lambi

RiUL skriver:

Jeg har termin omkring den 4. september, hvad med dig?

Ja, der er rigtig mange der er blevet gravide, og hvor er det bare dejligt

Jeg har termin d. 30 aug. så det er meget tæt

Anmeld

16. januar 2011

RiUL

Nanastep skriver:

- uha ja jeg kan tydelig huske kvalmen, og det er bare rart at den er væk igen - jeg spise marie'kiks de var rigtige gode mod min kvalme, havde en pakke inde ved min seng, så jeg kunne spise 2 -3 kiks inden jeg stod op af sengen, for det hjalp på min svimmelhed og kvalme, og ellers spise jeg dem bare i løbet af dagen,

Ja, må altså prøve det med de kiks  

Anmeld

16. januar 2011

RiUL

Lambi skriver:

Jeg har termin d. 30 aug. så det er meget tæt

Uha ja Ih hvor spændende Jeg glæder mig så meget

Anmeld

16. januar 2011

Nanastep

RiUL skriver:

Ja, må altså prøve det med de kiks  

Man må prøve sig frem - lige pludselig finder man frem til det der hjælper mod en selv

Anmeld

16. januar 2011

CamillaValby

RiUL skriver:

Tak for det

Nu krydser jeg alle mine fingre for at det snart er jeres tur 

Hehe tak, det håber jeg også. Syntes at vi har ventet meget længe nu

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Amso skriver:

Det bliver anbefalet IKKE at spise ingefær under graviditet. Hvis du googler -. ingerfær under graviditet kan du læse om det der

Men pøj med det i hvert fald..

Kun ingefær i kapsler. Lidt friskrevet ingefær i en the-si og ned i iskold appelsinjuice var et mirakelmiddel for mig og jeg havde det VIRKELIG skidt 

Anmeld

16. januar 2011

RiUL

Rosa skriver:

Kun ingefær i kapsler. Lidt friskrevet ingefær i en the-si og ned i iskold appelsinjuice var et mirakelmiddel for mig og jeg havde det VIRKELIG skidt 

Uh det lyder lækkert i appelsin juice Det må jeg prøve Lige nu synes jeg drikke cultura er godt. 

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

RiUL skriver:

Uh det lyder lækkert i appelsin juice Det må jeg prøve Lige nu synes jeg drikke cultura er godt. 

Det er faktisk helt ok  Men nu forbinder jeg så ingefær med graviditet, og bliver sådan lidt våd i øjnene når vi skal skære det til maden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.