Mine Skin divers:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

sarahb

NaFe skriver:

ja har også set en med det der mellem fingrene... hva koster det egentlig og vor fik du det lavet henne...

ja det ser så fedt ud der..

jeg fik det lavet hos gorlopp mener jeg det hedder, det er dem der har piercing.dk og de koster 250 for den første og 150 kr pr efterfølgende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

sarahb

TbCp skriver:

Det ser faktisk meget godt ud...

Hvad hvis du en dag vil have dem ud igen, hvordan foregår det?

så laver de et lille hul der hvor huden er omsluttet piercingen og så tager man den bare ud. kun et lille lille ar som hvid man nu havde en hel piercing

Anmeld

6. januar 2011

sarahb

JustAnotherName skriver:

Waow!

Men jeg kom sådan til at tænke "Uwhh, hvad nu hvis du havde en striktrøje på, og hev ærmet op, og de så hang i   ??"

Eller en anden gik lidt tæt op af dig og forbi i den anden retning, og de hang fat i noget .....kan de så rive huden i stykker?? 

Det er da et rigtig modigt valg, at bestemme sig for at ville have dem.
Og det ser også rigtig flot ud

ja avvvvv.. det har jeg også tænkt men nu har så mange jeg kender dem, og de har aldrig haft problemer og de arbejder som dekoratører og butikschef osv. Tror det sværeste bliver med ungerne..
Men det tager vi som det kommer

Anmeld

6. januar 2011

sarahb

LIZO skriver:

det ser vildt fedt ud men selvom jeg har mange tatoveringer og pircinger og fake boobs.. så tror jeg ikke jeg tør at få dem lavet   ville være bange for at ungerne får hevet dem ud..

ja det er også der jeg er bekymret. men isaac ved at øreringe er no go, så det må han også lære om de her.

Anmeld

6. januar 2011

sarahb

Chatarina skriver:

Hvor er de FEDE!! er misundelig

kom herind så tager vi ind og får dem lavet søde...
Så kan det være jeg skal ha en mere..

Anmeld

6. januar 2011

NaFe

sarahb skriver:

ja det ser så fedt ud der..

jeg fik det lavet hos gorlopp mener jeg det hedder, det er dem der har piercing.dk og de koster 250 for den første og 150 kr pr efterfølgende..

okay..ja det var da billiget... og super sted..har fået lavet alle mine pircinger der også nemlig...

Anmeld

6. januar 2011

sarahb

NaFe skriver:

okay..ja det var da billiget... og super sted..har fået lavet alle mine pircinger der også nemlig...

ja de er super gode og proffesionelle.. OG så tog det kun 7 min at få lavet alle 3 tror jeg, så hurtigt..

Anmeld

6. januar 2011

lion

Hvor er de bare super flotte.

Jeg har 3 tusser, men ville ikke lige ha lavet sådan nogle. AVV.

Jeg tænker også lidt som Katrine. Tænk hvis man sad fast i noget

Anmeld

7. januar 2011

LIZO

sarahb skriver:

ja det er også der jeg er bekymret. men isaac ved at øreringe er no go, så det må han også lære om de her.

liam tror jeg godt forstå det men har jo lidt af en ballademager i den lille   det ser ellers bare vildt fedt ud ..

Anmeld

7. januar 2011

Lilac

sarahb skriver:

Ja kunne ikke vente med at kigge under plasteret. Så her er lige et billede af mine nye pieringer.. uhhhaaa....
jeg er super glad for dem, men man skal lige vænne sig til manhar gjort noget så vildt som jeg synes det er..

Der er lidt plaster rester på, men her er de...

Wauw!!! Hvor er de flotte!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.