Mine Skin divers:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.853 visninger
30 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

sarahb

Ja kunne ikke vente med at kigge under plasteret. Så her er lige et billede af mine nye pieringer.. uhhhaaa....
jeg er super glad for dem, men man skal lige vænne sig til manhar gjort noget så vildt som jeg synes det er..

Der er lidt plaster rester på, men her er de...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

NaFe

ej vor er de fine.... super flot... gjorde det ikke ondt...

Anmeld

6. januar 2011

sarahb

NaFe skriver:

ej vor er de fine.... super flot... gjorde det ikke ondt...

ja jeg ELSKER dem.. nej Slet ikk, som at få taget et blodprøve.. Ikke værre, var helt overrasket for jeg er bare en kylling med sådan noget nåle-værk osv.. Men det gjorde slet ikk ondt, har helt mod på flere fordi smerten ikke var der.,. Men holder lige lidt igen.

Anmeld

6. januar 2011

NaFe

sarahb skriver:

ja jeg ELSKER dem.. nej Slet ikk, som at få taget et blodprøve.. Ikke værre, var helt overrasket for jeg er bare en kylling med sådan noget nåle-værk osv.. Men det gjorde slet ikk ondt, har helt mod på flere fordi smerten ikke var der.,. Men holder lige lidt igen.

okay..vildt det ikke gør ondt.. har også overvejet det... men ved ikke lige vor... for vil ikke have noget i ansigtet...

Anmeld

6. januar 2011

sarahb

NaFe skriver:

okay..vildt det ikke gør ondt.. har også overvejet det... men ved ikke lige vor... for vil ikke have noget i ansigtet...

nej jeg kan heller ikk lide det i ansigtet. Synes også det er super fint på fingeren og min veninde har i huden mellem tommelfingeren og pege fingeren.. Så flot også..

Anmeld

6. januar 2011

TbCp

Det ser faktisk meget godt ud...

Hvad hvis du en dag vil have dem ud igen, hvordan foregår det?

Anmeld

6. januar 2011

NaFe

sarahb skriver:

nej jeg kan heller ikk lide det i ansigtet. Synes også det er super fint på fingeren og min veninde har i huden mellem tommelfingeren og pege fingeren.. Så flot også..

ja har også set en med det der mellem fingrene... hva koster det egentlig og vor fik du det lavet henne...

Anmeld

6. januar 2011

JustAnotherName

Waow!

Men jeg kom sådan til at tænke "Uwhh, hvad nu hvis du havde en striktrøje på, og hev ærmet op, og de så hang i   ??"

Eller en anden gik lidt tæt op af dig og forbi i den anden retning, og de hang fat i noget .....kan de så rive huden i stykker?? 

Det er da et rigtig modigt valg, at bestemme sig for at ville have dem.
Og det ser også rigtig flot ud

Anmeld

6. januar 2011

LIZO

det ser vildt fedt ud men selvom jeg har mange tatoveringer og pircinger og fake boobs.. så tror jeg ikke jeg tør at få dem lavet   ville være bange for at ungerne får hevet dem ud..

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

sarahb skriver:

Ja kunne ikke vente med at kigge under plasteret. Så her er lige et billede af mine nye pieringer.. uhhhaaa....
jeg er super glad for dem, men man skal lige vænne sig til manhar gjort noget så vildt som jeg synes det er..

Der er lidt plaster rester på, men her er de...

Hvor er de FEDE!! er misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.