Man skal købe den man selv synes er god..
Jeg synes også barnevognsjunglen var enorm, men havde en del kriterier at gå ud fra og ved hjælp af dem fandt jeg frem til at Odder var vognen for os..
Vi skulle have en som kunne bruges til nr 2 engang, skulle kunne holde til livet i en landsby (det vil sige ture på grusveje og skovstier osv) god i stel, ikke fylde så meget osv...flot i stof og god kvalitet
Grunden til at vi valgte Odderen også var at den gerne måtte være klassisk at se på og det er vores Odder Cecilia med hård kaleche.
Vi var så heldige at få vores på tilbus med taske og lidt til 6500 kr. (og jo det er dyrt men den holder også i kvalitet)
Men ellers ville jeg, hvis jeg var dig, finde ud af hvor meget den skal bruges, og hvad den skal kunne samt hvad du er villig til at ofre..ud fra det finder du en god vogn er jeg ret sikker på..mange sælger også deres gode vogne så kig efter dem på gul&gratis, blå avis eller lign hvis det skal være brugt..de er gode der..ellers tror jeg også du kan finde en god ny som ikke koster det hvide ud af øjnene..basson-vognene skulle vist også være gode..
Anmeld