Den der barnevognsjungle!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Chewy

Hej piger,

Jeg går og prøver at danne mig et overblik over, hvilken barnevogn, der er den rigtige for os.

Jeg kan jo fornemme at Emmaljunga er toppen af poppen, og de er da virkelig også lækre! Men dyre synes jeg også. Jeg har så kigget på både Trille og Basson også som lidt billigere alternativer.

Jeg kan dog ikke finde ud af, om jeg i virkeligheden burde give det lidt mere og købe en Emmaljunga? 

Jeg vil enormt gerne have en beige/lys barnevogn, og der er der flere flotte både hos Emmaljunga, Basson og Trille - dog er den flotteste klart hos Emmaljunga. Så faktum er, at jeg nok inderst inde helst vil have en lækker Emmaljunga, men hvor prisen afskrækker mig lidt. Kæresten synes også, det er vildt for dyrt med en Emmaljunga.

Hvad ville I gøre? Eller hvad har I gjort? Er det pengene værd at satse på en Emmaljunga i stedet for en lidt billigere vogn? Har også tænkt på en brugt Emmaljunga, men kan man så ikke lige så godt købe en ny Trille eller Basson?!

Argh, synes det er så svært

Tak fordi I læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

signe.

Vi har købt vores i Bilka(2500 kr med alt tilbehør!) og er rigtig glade for den. jeg ville aldrig gå ud og smide 8-12000 for en barnevogn! de skal jo ikke bo i den.... ellers hvis man er lidt hooked på mærkevare"barnevognen, kan man købe mange fine brugte til en meget lavere pris

Anmeld

6. januar 2011

frk Jensen

Jeg har en Emmaljunga vogn og jeg er super glad for den. Jeg gav 5000 kr for den af ny da den var på tilbud.

Jeg vil til hver en tid ofre lidt flere penge på en godt vogn, da det er mange timer de sover i den/opholder sig i den som lille

Anmeld

6. januar 2011

Tullemor

Chewy skriver:

Hej piger,

Jeg går og prøver at danne mig et overblik over, hvilken barnevogn, der er den rigtige for os.

Jeg kan jo fornemme at Emmaljunga er toppen af poppen, og de er da virkelig også lækre! Men dyre synes jeg også. Jeg har så kigget på både Trille og Basson også som lidt billigere alternativer.

Jeg kan dog ikke finde ud af, om jeg i virkeligheden burde give det lidt mere og købe en Emmaljunga? 

Jeg vil enormt gerne have en beige/lys barnevogn, og der er der flere flotte både hos Emmaljunga, Basson og Trille - dog er den flotteste klart hos Emmaljunga. Så faktum er, at jeg nok inderst inde helst vil have en lækker Emmaljunga, men hvor prisen afskrækker mig lidt. Kæresten synes også, det er vildt for dyrt med en Emmaljunga.

Hvad ville I gøre? Eller hvad har I gjort? Er det pengene værd at satse på en Emmaljunga i stedet for en lidt billigere vogn? Har også tænkt på en brugt Emmaljunga, men kan man så ikke lige så godt købe en ny Trille eller Basson?!

Tak fordi I læste med

Har selv en helt billig vogn, condor mere jeg den hedder, men det var den der lå bedst til  mig og kæresten da vi kiggede på vogne. Men for mit vedkommende skulle det være en vogn der var let og ligetil, behøvede absolut ikke være det dyreste. og så skulle det være med lufthjul.

Vil råde dig til at "prøve" vognene du har kig på i butikken og se hvad der ligger bedst til dig når du også skal trille med den, dreje med den osv. så er du i hvert fald kommet et skridt nærmere. For det kan jo være at en emmalunga ikke ligger godt til dig, så prøv dig frem er mit råd.

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

Chewy skriver:

Hej piger,

Tak fordi I læste med

KAn kun sige odder!!! ODDER ODDER ODDER

Anmeld

6. januar 2011

Ryberg

Da vi skulle købe barnevogn ville jeg helt vildt gerne have en odder, men synes sku de er lidt klodsede efter jeg stod og pillede ved dem inde i babybutikken.. vi kiggede nemlig alle barnevogne i butikkerne og derfra valgte vi hvad vi ville have...

og det faldt på en emmaljunga, den er lækker, rigtig lækker, og nem at skille fra hinanden (vigtigt) og så er den ikke KÆMPE stor, dvs. den er nem at have med i bilen..

Jeg købte så en brugt emmaljunga, da jeg ikke ville smide alle de penge efter en barnevogn....

så jeg fandt en 4 årig emmaljunga på nettet til 1800 kr. med lift og 3 lagener og så fik jeg sørme også lige en handysitt med i prisen...

Det eneste der dog er med den er at den er falmet, var sort før, nu er den brun, men den er brun over det hele, så hvis man ikke ved det, så tror man den er købt brun

Det var ihvertfald det vi gjorde og er så glad for at vi sparede alle de penge.... liften var i øvrigt sprit ny- aldrig brugt, så det var jo super da det jo er den den lille ny ligger mest i i starten

Anmeld

6. januar 2011

lucas<3

jeg fandt en ny odderbarnevogn på den blåavis til 4700- normal pris 7000. man kan være heldig og finde en ny barnevogn til halvpris..

jeg siger os odder.

Anmeld

6. januar 2011

Ryberg

i øvrigt vil jeg tilføje at en jeg kender har en af de der billige barnevogne, og ja de er fine nok, men gå med en emmaljunga kontra en billig barnevogn, så kan du mærke forskellen mht. stel og det...

Så min mening, hellere en brugt emmaljunga end en ny billig

Anmeld

6. januar 2011

Livsmor

Vi har bestemt ikke fortrudt vores Emmaljunga, ga´ 6000,- inkl. lift, madrasser og pusletaske Den er 2 1/2 år gammel, og det kan ikke ses. Den har kørt mange km, er ibrug til barn nr. 2.

Ved der er Udsalg flere steder bl.a Ønskebørn har dem på bud ;O)
Og som en anden skriver, tag ud og prøve kør de forskellige vogne, og overvej om den skal bruges til mere end en.

Karina - der både har Emmaljunga barne- og klapvogn

Anmeld

6. januar 2011

Chewy

Tusind tak for jeres svar piger. Det er så dejligt med jeres meninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.