Da vi skulle købe barnevogn ville jeg helt vildt gerne have en odder, men synes sku de er lidt klodsede efter jeg stod og pillede ved dem inde i babybutikken.. vi kiggede nemlig alle barnevogne i butikkerne og derfra valgte vi hvad vi ville have...
og det faldt på en emmaljunga, den er lækker, rigtig lækker, og nem at skille fra hinanden (vigtigt) og så er den ikke KÆMPE stor, dvs. den er nem at have med i bilen..
Jeg købte så en brugt emmaljunga, da jeg ikke ville smide alle de penge efter en barnevogn....
så jeg fandt en 4 årig emmaljunga på nettet til 1800 kr. med lift og 3 lagener og så fik jeg sørme også lige en handysitt med i prisen...
Det eneste der dog er med den er at den er falmet, var sort før, nu er den brun, men den er brun over det hele, så hvis man ikke ved det, så tror man den er købt brun 
Det var ihvertfald det vi gjorde og er så glad for at vi sparede alle de penge.... liften var i øvrigt sprit ny- aldrig brugt, så det var jo super da det jo er den den lille ny ligger mest i i starten 
Anmeld