Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linselouise skriver: hummeltrøjen kan du få for 70 inkl porto. tror at æbletrøjen er solgt desværre
hummeltrøjen kan du få for 70 inkl porto. tror at æbletrøjen er solgt desværre
Tak det vil jeg gerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chritinap skriver: Tak det vil jeg gerne
bare send en pb med din adr
linselouise skriver: åh de er bare så fede, og jeg er så ked af at Lauritz ikke kan passe dem (han har mega store fødder!) De er svære at måle indvendig men ca 12 cm. Udvendig længde er 13,5 cm. Gav selv 250,- så vil ikke miste for meget på dem, tænker 150 plus porto.
åh de er bare så fede, og jeg er så ked af at Lauritz ikke kan passe dem (han har mega store fødder!)
De er svære at måle indvendig men ca 12 cm. Udvendig længde er 13,5 cm.
Gav selv 250,- så vil ikke miste for meget på dem, tænker 150 plus porto.
Ja de er superfede.
Men bliver i tvivl om bassen kan passe dem når sneen er væk... så overvejer lige om jeg tør købe dem
Rikke&Liam skriver: Ja de er superfede. Men bliver i tvivl om bassen kan passe dem når sneen er væk... så overvejer lige om jeg tør købe dem
ja det kan jeg godt forstå, men du kan jo altid vende tilbage hvis jeg stadig har dem til den tid
linselouise skriver: Jeg kender ikke mærket, tænker de må være hjemmesyet, de er jo fra 70'erne. 80,- inkl vil jeg ikke sælge for, gav selv 150 pp i sin tid, og de er som skrevet ikke brugte (af min søn ihvertfald ) 100 pp vil jeg gerne sælge for
Jeg kender ikke mærket, tænker de må være hjemmesyet, de er jo fra 70'erne.
80,- inkl vil jeg ikke sælge for, gav selv 150 pp i sin tid, og de er som skrevet ikke brugte (af min søn ihvertfald )
100 pp vil jeg gerne sælge for
Det vil jeg gerne! Sender du en pb?
linselouise skriver: bare send en pb med din adr
Gør jeg Kan jeg lige be om str. og stand?
Chritinap skriver: Gør jeg Kan jeg lige be om str. og stand?
str. 68, standen er super flot Ingen pletter, fnuller eller huller!
Chatarina skriver: HVad skal du have for småfolk cardigannen samt ej sikke lej dragten plus de to hollys i str. 80??
HVad skal du have for småfolk cardigannen samt ej sikke lej dragten plus de to hollys i str. 80??
småfolken er solgt. Hvis du stadig vil have de to hollydragter kan du bare sende mig en pb
linselouise skriver: småfolken er solgt. Hvis du stadig vil have de to hollydragter kan du bare sende mig en pb
Det gør jeg
Chatarina skriver: Det gør jeg
Hvad skal du have for de der see kai run sko hvis du stadig har dem?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128