Mærketøj til drenge str. 62-80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. januar 2011

pussepige

linselouise skriver:

150 inkl. porto

Oki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

okker gokker huen der. hvilken størrelse er det, og hvilket matriale er den lavet af??

jeg vil gerne byde 40 kr for den ..

den mærkes som en slags uld, der står hverken str eller materiale i den (er ganske sikker på at den svarer til en str 68, men det kommer jo helt an på barnet hovedstr. )

50 inkl. porto kan vi sige?

Anmeld

6. januar 2011

elluL

linselouise skriver:

Hej søde Louise.

Ja jeg tænkte faktisk lige på dig og din skønne Milan, da jeg oprettede annoncen

Her er lige et forslag til pris:

Småfolk strikhættetrøje i super flot stand! (Nypris 299) 140,-

Smækbukser i flot stand, 50,-

blå/orange stribet heldragt, i flot stand 50,-

Stribet Katvig body, i rigtig flot stand! 60,-

Blå ugle heldragt ej sikke lej, som ny, 60,-

samlet kan du få det til 400,- inkl. porto.

Prisen lyder helt fint søde. MEN, nu bliver jeg sgu i tvivl. Milan har en heldragt fra Katvig og den er faktisk 80. De er jo ret smalle i det, og han har jo en god rund mavse ;P Så bliver lidt i tvivl om Katvig-tøjet!?! Men altså bukserne med bilerne, og ugle dragten og hættetrøjen vil jeg helt sikkert. Medmindre, det to i 74 også er små i størrelsen. Han bruger 74 i molo.. Hmm. Hvorfor skal de dog vokse så hurtigt

Anmeld

6. januar 2011

L.J.L

Lulle. skriver:

Prisen lyder helt fint søde. MEN, nu bliver jeg sgu i tvivl. Milan har en heldragt fra Katvig og den er faktisk 80. De er jo ret smalle i det, og han har jo en god rund mavse ;P Så bliver lidt i tvivl om Katvig-tøjet!?! Men altså bukserne med bilerne, og ugle dragten og hættetrøjen vil jeg helt sikkert. Medmindre, det to i 74 også er små i størrelsen. Han bruger 74 i molo.. Hmm. Hvorfor skal de dog vokse så hurtigt

jeg vil sige mht katvig bodyen, så kan Lauritz faktisk godt passe den stadigvæk, selvom han bruger 80/86 idag, så den er ikke lille i str synes jeg

hvis han bruger 74 vil han kunne passe det hele er jeg ret så sikker på, ellers sender du det bare tilbage til mig

(der er intet af det der er tørretumblet så det er ikke krøbet i str.)

send mig en pb når du har tænkt over det

Anmeld

6. januar 2011

Isabella_mor

linselouise skriver:

den mærkes som en slags uld, der står hverken str eller materiale i den (er ganske sikker på at den svarer til en str 68, men det kommer jo helt an på barnet hovedstr. )

50 inkl. porto kan vi sige?

er der mærke på den???

Anmeld

6. januar 2011

Kvindemin

Hvad skal du have for hummel trøjen og småfolk sweatshirten med lynlås og æbler (brun) ?

Anmeld

6. januar 2011

gray

Hej har svært ved at finde rundt i alle de bud frem og tilbage.....jeg er interesseret i Blå hummeltrøje og hættetrøjen med æbler på i 74....priside?

Anmeld

6. januar 2011

L.J.L

pussepige skriver:

Oki

hvis du vil have det kan du bare sende mig en pb

Anmeld

6. januar 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

er der mærke på den???

nej intet mærke

Anmeld

6. januar 2011

L.J.L

Chritinap skriver:

Hvad skal du have for hummel trøjen og småfolk sweatshirten med lynlås og æbler (brun) ?

hummeltrøjen kan du få for 70 inkl porto. tror at æbletrøjen er solgt desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.