er han for gammel til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

FrkT

Jeg synes ikke 12 års forskel er slemt når I har den alder I hver især har - det var jo noget andet hvis du var 12 fx  Der er 10 års forskel på mine forældre, som snart har været gift i 26 år. Og der er 11 års forskel på min kusine og hendes mand, og de er bestemt også lykkelige sammen.

Har lige mødt et par hvor hun er 57½ og han er 76 - der er altså 19 års forskel, og de er også lykkelige.

Så hvis det føles rigtigt for dig så spring da ud i det 

Herhjemme er der 7½ års forskel på Jens og jeg.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

malenecl

Kan du sagtens! Kærlighed har ingen alder . Min stedmor er 23 og min far er 49, og de er SÅ lykkelige.

Anmeld

6. januar 2011

ønskebørn74

Fisenberg skriver:

ja nu har jeg så mødt en eller retter sagt han har mødt mig

han kom for at lave vores kloak

men ja han er super sød men har jo kun mødt ham en gang

det var ham der skarev til mig bagefter og spurde om jeg havde lyst til at skrive med ham

så ja han virker sød og rart og ja der er helt sikkert noget der der kunne virke

MEN han er 37 og jeg er 25

jeg har en lille pige på et år (skræmmer ham ikke) og han har ingen børn

men kan alder blive et problem???

go for it søde....

Anmeld

6. januar 2011

Malthesmoar

Gør det, hvis du føler det er det rigtige

Anmeld

6. januar 2011

aarhusmor

Jeg er meget lykkelig med min mand på 8. år og han er 7 år yngre end mig. Kærlighed har ingen alder!

Anmeld

6. januar 2011

signe.

hvis det var mig der stod i situationen ville jeg ikke have noget imod den aldersforskel-overhovedet

Anmeld

6. januar 2011

Becks

Altså hvis du er okay med det, så synes jeg du skal hoppe ud i det!

Ham jeg ser og har set i en del år, han er 11-12 år ældre end mig

Anmeld

6. januar 2011

Zafir

hihiihi... Mangler der ikke den mulighed, der hedder: Jeg havde da gjort det!!!

Nå, men altså - der er 12 år mellem min far og vivi og det fungerer perfekt!! De har været sammen i 17-18 år nu. De blev gift da jeg var 17 år.

Så GO FOR IT SØSTER

Hvis ellers de andre ting passer, så pyt et par år fra eller til

Anmeld

6. januar 2011

Zafir

malenecl skriver:

Kan du sagtens! Kærlighed har ingen alder . Min stedmor er 23 og min far er 49, og de er SÅ lykkelige.

LOL... At du kalder hende stedmor, hvis hun er på din egen alder fnis...

Jeg har aldrig kaldt min fars kone for andet end Vivi, selvom jeg elsker hende højt og ikke ville undvære hende. Men hun er altså ikke en stedmor, når hun kun er 12 år ældre end mig. hihi...

Jeg vil sige, at jeg sætter grænsen ved Mogens Camre... og hans 38 år yngre kone...  WRAD...

og jeg syntes også at Anne Linnet og hendes kone på 23... Hun er nogen og 60.. mmm... Der er også de der 40 år forskel...

Anmeld

6. januar 2011

Mor til prinsessen :-)

jeg kan ikke være sammen med en som er meget ældre end mig... Sådan har jeg altid haft det... Men det kan også være jeg ikke har mødt "den rette" i en alder ældre end mig...
Skal lige siges jeg er lykkeligt gift, med en mand på min egen alder.

men men men hvis jeg fandt en fyr som slog benene væk under mig som var meget ældre end mig, så ville jeg da give den en chanche hvis jeg følte for det, men har aldrig stået i den situatition

Ved ikke om det var sort skrevet... såå kort og godt go fore it hvis det er det du mest har lyst til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.