er han for gammel til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: er han for gammel han 37 jeg 25

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.905 visninger
32 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

millesofie

ja nu har jeg så mødt en eller retter sagt han har mødt mig

han kom for at lave vores kloak

men ja han er super sød men har jo kun mødt ham en gang

det var ham der skarev til mig bagefter og spurde om jeg havde lyst til at skrive med ham

så ja han virker sød og rart og ja der er helt sikkert noget der der kunne virke

MEN han er 37 og jeg er 25

jeg har en lille pige på et år (skræmmer ham ikke) og han har ingen børn

men kan alder blive et problem???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

millesofie

nu gjorde mit tastertur det igen men ja afstemningen blev ikke så vellykket

Anmeld

5. januar 2011

SaraLM

Hvis du synes han er sød og ikke selv føler alderen er et stort problem så synes jeg da bare du skal gi' den en skalle!

Kan ikke stemme, for der er kun mulighed for blank eller imod...

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

hvis det virker rigtigt så go for it

meeeen... jeg ville nu nok lige give det lidt længere tid og finde ud af hvad han er for en inden jeg kastede mig ud i noget

Anmeld

5. januar 2011

Nattøs

Fisenberg skriver:

det var ham der skarev til mig bagefter og spurde om jeg havde lyst til at skrive med ham

så ja han virker sød og rart og ja der er helt sikkert noget der der kunne virke

selvfølgelig kan du da det smiler.

Min skat er 37 og jeg er 21 vi har holdt sammen nu i 10 måneder og mødte hinanden på bibloteket.

Anmeld

5. januar 2011

Pena

Selvfølgelig er 12 år ret stor forskel, men jeg synes jo det betyder mindre jo ældre man er.

For mig er det vigtigere at man befinder sig nogenlunde det samme sted i livet. Altså føler sig ligesindede.

Hvis han rører noget i dig, synes jeg du skal give det en chance uanset alder. Altså der er jo ikke tale om at han kunne være din far, så jeg synes ikke det er "klamt"

På med vanten og nyd det. Måske han er manden i dit liv, og måske er han bare en flirt. Who knows.

Anmeld

5. januar 2011

FamilienSørensen

Fisenberg skriver:

Nej det synes jeg bestemt ikke, ikke med jeres alder! Du siger du synes han er sød, jamen for søren så grib chancen og se hvad det før til. Livet er for kort til at undre sig over hvad sådan noget kan føre til. Du elsker din datter overalt på jorden! Men selvfølgelig skal du også have mandligt selvskab Jeg håber du/ I finder ud af en date. Grib chancen!

Anmeld

5. januar 2011

Anette&Sophia

jeg siger bare; go for it!

jeg er selv 18, min kæreste er 26.

så længe at alderen ikke kommer imellem ens forhold, så er det jo godt nok. - jeg tænker, hvis den yngste nu er meget barnlig af sind, og den ældste er meget moden. som et eksempel.

men er han noget for dig, kan han få dig til at smile, og alt det der, så tag springet!

Anmeld

5. januar 2011

Amso

Hvorfor lade kærligheden gå forbi sin næse, på grund af "normer"?? No way..!  

Der er 14 år mellem mig og min kæreste. JEg er 21 og han er 35. Vi har været sammen over 3 år nu, og har det helt vidunderligt. Vi tænker ALDRIG på aldersforskellen, og gør vores omgivelser heller ikke længere, fordi de kan se hvor glade vi er for hinanden..!

Hold dig ikke tilbage, i hvert fald ikke på grund af alderen.

Anmeld

6. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Ej det kan du sagtens. Hvis du synes han er sød og lige hvad du søger betyder det med alderen ingenting. Så lad ikke ham gå forbi din næse, hvis du har en interresse for ham;b
Jeg er smask forelsket /desvære blir/skal det aldrig være os) i en der lige er fyldt 36 og jeg er kun 20 (april 21)
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.