kæmpe babybutik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Kay skriver:

den der er større end alle de andre... (kan ike husk hvad den hedder)... men den er forholdsvis ny og meget større end alle de andre

Ikke forholdsvis ny, men lige blevet udvidet. Tør slet ikke tænke på hvor stort det er blevet. Var deroppe i sommers, skal helt klart afsted igen til sommer (sensommer) skal jo lige føde først  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
sommerbarn<3 skriver:

Ikke forholdsvis ny, men lige blevet udvidet. Tør slet ikke tænke på hvor stort det er blevet. Var deroppe i sommers, skal helt klart afsted igen til sommer (sensommer) skal jo lige føde først  

Iøvrigt er der campingplads ved siden af som hører til Gekas. Gekas kommer derned hver morgen og servere rundstykker til gæsterne så de er klar til at shoppe resten af dagen.

Anmeld

8. januar 2011

FamilenStorm

sommerbarn<3 skriver:

Iøvrigt er der campingplads ved siden af som hører til Gekas. Gekas kommer derned hver morgen og servere rundstykker til gæsterne så de er klar til at shoppe resten af dagen.

Hejsa.. Faldt lige over dette indlæg og snakkede med manden om det.. Ligger det center kun i ullared? Der er ikke et tættere på Dk/ Malmø? :-)

Anmeld

8. januar 2011

sommerbarn<3

Heidibh skriver:

Hejsa.. Faldt lige over dette indlæg og snakkede med manden om det.. Ligger det center kun i ullared? Der er ikke et tættere på Dk/ Malmø? :-)

Tror ikke der ligger flere, men skal ikke kunne sige det.

Anmeld

9. januar 2011

Mor010711

Heidibh skriver:

Har selv lige googlet lidt. Det er så kæmpe stort at det ligger ude i en skov. Det er åbenbart et heldagsprojekt hvis man skal besøge det her sted. Men det har de fleste kvinder vel ikke så meget imod

Jeg ved det ikke, men har svært ved at forestille mig at der kunne ligge en i Malmø. 

http://jp.dk/rejser/article1675087.ece

Anmeld

9. januar 2011

MTS

Der er kun et Gekås i sverige. Det ligger ikke ude i en skov, men i en lille by der heder Ullared. Du skal dog køre langt på en landevej for at komme der til.

Og man skal kunne holde til at der er mange mennesker, så nogle gange kan det være svært at komme frem. Men nu er det godt nok et par år siden jeg var der sidst.

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Kay skriver:

den der er større end alle de andre... (kan ike husk hvad den hedder)... men den er forholdsvis ny og meget større end alle de andre

Er det Ullared du tænker på??

Anmeld

9. januar 2011

FamilenStorm

Mor010711 skriver:

Har selv lige googlet lidt. Det er så kæmpe stort at det ligger ude i en skov. Det er åbenbart et heldagsprojekt hvis man skal besøge det her sted. Men det har de fleste kvinder vel ikke så meget imod

Jeg ved det ikke, men har svært ved at forestille mig at der kunne ligge en i Malmø. 

http://jp.dk/rejser/article1675087.ece

Ja fik også selv Googlet lidt på det.. Er en 4 timers køretur herfra og 2 x bro og så det samme tilbage.. Så man skal da virkelig få handlet ind før det kan svare sig.. Men er nu blevet lidt hug på det alligevel.. Kunne være meget sjovt at opleve :-)

Anmeld

9. januar 2011

FamilenStorm

Malin skriver:

Der er kun et Gekås i sverige. Det ligger ikke ude i en skov, men i en lille by der heder Ullared. Du skal dog køre langt på en landevej for at komme der til.

Og man skal kunne holde til at der er mange mennesker, så nogle gange kan det være svært at komme frem. Men nu er det godt nok et par år siden jeg var der sidst.

Ja kunne godt læse mig frem til at der var vildt mange mennesker, men at de har 58 kasser som altid er åbne, så det går hurtig med at ekspediere.. Er endnu på overvejelsesstadiet, men kunne være meget sjovt at opleve..Nu hvor du har været der, er det så så billigt at man går shop amok? Eller hvordan er det?

Anmeld

10. januar 2011

Mor010711

Heidibh skriver:

Ja fik også selv Googlet lidt på det.. Er en 4 timers køretur herfra og 2 x bro og så det samme tilbage.. Så man skal da virkelig få handlet ind før det kan svare sig.. Men er nu blevet lidt hug på det alligevel.. Kunne være meget sjovt at opleve :-)

Jeg var også helt på da jeg læste om det. Men som du siger, med bro og benzin, så skal der altså noget seriøst shopping til. Så det skulle næsten bare være for oplevelsen.

Hvad jeg kunne læse mig frem til, så kunne man spare ca. 45% (da kursen var på sit laveste) i forhold til danske priser. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.