kæmpe babybutik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.712 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Caroline86

Inspireret af en anden tråd om babybutikker kunne jeg da godt lige tænke mig at høre Jer herinde.

Kender I nogen store babybutikker i DK eller sydsverige?

jeg trænger til snart at komme ud og købe lidt til Laura (hun har jo snart fødselsdag) og så kunne det være sjovt med en kæmpe biks at gå amok i hæhæ

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Kay

Caroline86 skriver:

Inspireret af en anden tråd om babybutikker kunne jeg da godt lige tænke mig at høre Jer herinde.

Kender I nogen store babybutikker i DK eller sydsverige?

jeg trænger til snart at komme ud og købe lidt til Laura (hun har jo snart fødselsdag) og så kunne det være sjovt med en kæmpe biks at gå amok i hæhæ

Kom frisk

det er ikke en decideret baby butik... men et lille stykke oppe i sverie ligger der et KÆMPE storcenter, hvor man skulle kunne få ALT! har selv tænkt mig at tage der op er når man lige får tid

(jeg skal dog ik ha baby ting)

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

Kay skriver:

det er ikke en decideret baby butik... men et lille stykke oppe i sverie ligger der et KÆMPE storcenter, hvor man skulle kunne få ALT! har selv tænkt mig at tage der op er når man lige får tid

dem er der mange af

hvilket et af dem tænker du på?

Anmeld

5. januar 2011

Kay

Caroline86 skriver:

dem er der mange af

hvilket et af dem tænker du på?

den der er større end alle de andre... (kan ike husk hvad den hedder)... men den er forholdsvis ny og meget større end alle de andre

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

Kay skriver:

den der er større end alle de andre... (kan ike husk hvad den hedder)... men den er forholdsvis ny og meget større end alle de andre

det skal da helt klart undersøges

Jeg ææææælsker shopping i Sverige,så det er da kun bonus med bigger and better!! YAY

Anmeld

6. januar 2011

Kay

Caroline86 skriver:

det skal da helt klart undersøges

Jeg ææææælsker shopping i Sverige,så det er da kun bonus med bigger and better!! YAY

lige mine ord

Anmeld

6. januar 2011

Caroline86

opsedasse

Anmeld

6. januar 2011

BabyMus

Har lige prøvet at søge på nettet efter babybutikker i Sverige. Denne her ser ud til at være en kæde, den ligger mange steder i Sverige. Ved ikke lige hvor stor den er, men de ser okay store ud når man ser billeder af buttikkerne.

www.babyland.se

Anmeld

6. januar 2011

LenaJohansen

Kay skriver:

tænker du ikk på ullared ?

Anmeld

6. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Kay skriver:

Gekas Ullered !!! Ja fed butik, har en masse ting til ingen penge. De har ALT. Andre butikker køber ind der for at sælge varene i egne butikker, så Billigt er det!

Super sted, turen værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.