Endnu en gang det der hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Vidunderligeunger

billede 2,3 og 7.. helt sikkert. mest to, for det er den frits jeg selv har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

oo

jeg synes bare du ser SÅ sød ud på det første billede - og også det hvor du har et rødt og hvidt tørklæde på...så jeg hælder mest til lyst i en eller anden farve. ikke det lyse du har nu, som ser meget kunstigt ud.

og jeg er OVERHOVEDET ikke til lyst hår normalt, jeg er den fascistiske brunette

Anmeld

12. januar 2011

Manakauapo

Nåå, jamen så blev det da rødt.. Og jeg er faktisk super glad for det  Også selvom det ikke blev Joan Ørting-rød..  hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Kageteenageren skriver:

Det var min oprindelige plan at blive helt blondt på fredag, når jeg skal til frisør. Men er kommet i tvivl om det. Ved ikke om jeg tør, når jeg tænker på hvor meget det kommer til at skade mit hår med både afblegning og almindelig farve bagefter.

Så tænkte lidt på en anden farve. Men hvilken.. Et eller andet skal der gøres. Det ligner jeg har verdens største udgroning, fordi jeg fik det lyse med hætten på. Så ingen bundfarve der.

Men jeg er skisme lidt i tvivl  Jeg overvejer lidt en rød farve. Lidt ala Ditte's (Low) hårfarve. Men hvad syntes I ville være pænt?

Her er lidt af mine look. Det første billede er fra marts 2010 og det sidste er fra januar 2011.

Jeg synes dte klær dig rigtig godt med mørkt hår i en brun nuance, måske over i noget kastanje, og så måske med reflekser i, det tror jeg kunne være super flot til dig

Anmeld

12. januar 2011

slettet_7530

billed 1 3 4 6 og 7 synes jeg du er sød på, men er faktisk i virkeligheden nok mest til det på billed 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.