Endnu en gang det der hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

ønskebørn74

Kageteenageren skriver:

Det var min oprindelige plan at blive helt blondt på fredag, når jeg skal til frisør. Men er kommet i tvivl om det. Ved ikke om jeg tør, når jeg tænker på hvor meget det kommer til at skade mit hår med både afblegning og almindelig farve bagefter.

Så tænkte lidt på en anden farve. Men hvilken.. Et eller andet skal der gøres. Det ligner jeg har verdens største udgroning, fordi jeg fik det lyse med hætten på. Så ingen bundfarve der.

Men jeg er skisme lidt i tvivl  Jeg overvejer lidt en rød farve. Lidt ala Ditte's (Low) hårfarve. Men hvad syntes I ville være pænt?

Her er lidt af mine look. Det første billede er fra marts 2010 og det sidste er fra januar 2011.

Er vild med det anden sidste billede... Både farve og fritz...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

mortilfreja

Din frisure og hårfarve på det anden sidste billede er SUPER flot til dig

Anmeld

6. januar 2011

Lou87

Kageteenageren skriver:

Det var min oprindelige plan at blive helt blondt på fredag, når jeg skal til frisør. Men er kommet i tvivl om det. Ved ikke om jeg tør, når jeg tænker på hvor meget det kommer til at skade mit hår med både afblegning og almindelig farve bagefter.

Så tænkte lidt på en anden farve. Men hvilken.. Et eller andet skal der gøres. Det ligner jeg har verdens største udgroning, fordi jeg fik det lyse med hætten på. Så ingen bundfarve der.

Men jeg er skisme lidt i tvivl  Jeg overvejer lidt en rød farve. Lidt ala Ditte's (Low) hårfarve. Men hvad syntes I ville være pænt?

Her er lidt af mine look. Det første billede er fra marts 2010 og det sidste er fra januar 2011.

Helt klart mørkebrunt som det på andet sidste billede, frisuren der er også super til dig  komplimenterer dit ansigt og dine øjne meget flottere end det lyse..

Men en mørkrød farve tror jeg også ku være fed, evt måske bare nogle brede striber i det mørkebrune

Anmeld

6. januar 2011

NessaXenia

først; jeg syntes brunt/mørkt

2; du er ederhakme smuk altså..

Anmeld

6. januar 2011

Manakauapo

først; jeg syntes brunt/mørkt

2; du er ederhakme smuk altså..

Ihhh taaak da..  Og i lige måde  

Anmeld

6. januar 2011

NessaXenia

Kageteenageren skriver:

Ihhh taaak da.. Og i lige måde  

tihi  tak

Anmeld

6. januar 2011

SiLiMiMa

ikke blond!!!

Det er superflot til dig med kort, mørkt hår!!! det klær dit fine ansigt rigtig rigtig godt!! og man lægger mere mærke til dine øjne også!

heise

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Rødbrun en varm farve...

Anmeld

6. januar 2011

ulleby

KittyGirl skriver:

Billede nr.3

Synes du skal holde dig fra den blonde farve (hvis jeg må sige det) ...

Du er rigtig flot med mørkt hår!

Er enig God fronøjelse - glæder mig til at se resultatet.

Anmeld

6. januar 2011

Faith

Billede nr. 7

Super flot og frisk frisure, og lækker farve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.