Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: nu ved jeg ik hvordan du har det med økologi.... jeg er langt fra økofreak... men den anden dag kom jeg forbi en butik på frederikberg... lige ved centeret på frederiksberg alle (omkring nr. 30 tror jeg nok) og de havde stort set alt til baby... og økologisk... fx. økologisk trælege tøj... kunne nok aldrig selv finde på at købe noget der inde... men det var nu ret sjovt at se hvormeget økologi der findes til baby
nu ved jeg ik hvordan du har det med økologi.... jeg er langt fra økofreak... men den anden dag kom jeg forbi en butik på frederikberg... lige ved centeret på frederiksberg alle (omkring nr. 30 tror jeg nok) og de havde stort set alt til baby... og økologisk... fx. økologisk trælege tøj...
kunne nok aldrig selv finde på at købe noget der inde... men det var nu ret sjovt at se hvormeget økologi der findes til baby
Er det mon Pure baby?
Det er en meget lækker butik, men priserne ligger vidst lidt højt. Men suuuper lækre ting.
http://www.purebaby.dk/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieE skriver: Velbekomme... og jeg forsøgte at skrive 10% billigere
Velbekomme... og jeg forsøgte at skrive 10% billigere
Jeg tænkte nok det var noget med billigere
Trine89 skriver: Jah som overskriften siger: Hvor finder jeg de gode ting i storkøbenhavn/nordsjælland? Jeg skal til KBH på lørdag, og skal ud og hygge med en veninde, hvor vi skal ud og kigge på baby ting, så jeg kan se tingene foran mig istedet for på billeder på computeren. det er jo ikke helt det samme.. Men er det nogle butikker som man bare må besøge når nu man er det?? som måske er lidt mere specielle end Babysam Kom med alle jeres bud, jeg har jo en hel dag jeg skal bruge sammen med en veninde OG jeg glæder mig.. Trine
Jah som overskriften siger:
Hvor finder jeg de gode ting i storkøbenhavn/nordsjælland?
Jeg skal til KBH på lørdag, og skal ud og hygge med en veninde, hvor vi skal ud og kigge på baby ting, så jeg kan se tingene foran mig istedet for på billeder på computeren. det er jo ikke helt det samme..
Men er det nogle butikker som man bare må besøge når nu man er det?? som måske er lidt mere specielle end Babysam
Kom med alle jeres bud, jeg har jo en hel dag jeg skal bruge sammen med en veninde OG jeg glæder mig..
Trine
Per&Nille i Ballerup centeret der handler jeg mange lækre ting
Nókkvadis skriver: Per&Nille i Ballerup centeret der handler jeg mange lækre ting
Uuh.. mange tak
den kommer helt sikkert også med på listen
Trine89 skriver: Jeg tænkte nok det var noget med billigere
Ja, for det var da en gang tastespasseri jeg havde lavet Godt du kunne lure det og god shoppelyst
Trine89 skriver: Uuh.. mange tak den kommer helt sikkert også med på listen
Jeg synes i hvertfald der er mange lækre ting der hehe..
Kan varmt anbefales herfra
JulieE skriver: Ja, for det var da en gang tastespasseri jeg havde lavet Godt du kunne lure det og god shoppelyst
hehe jeg er selv slem til sår'n noget.. så lidt kan man jo lurer hehe.
Men mange tak hvertfald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128