Hvor finder jeg de gode ting i storkøbenhavn/nordsjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Trine89

Jah som overskriften siger: 

Jeg skal til KBH på lørdag, og skal ud og hygge med en veninde, hvor vi skal ud og kigge på baby ting, så jeg kan se tingene foran mig istedet for på billeder på computeren. det er jo ikke helt det samme.. 

Men er det nogle butikker som man bare må besøge når nu man er det?? som måske er lidt mere specielle end Babysam  

Kom med alle jeres bud, jeg har jo en hel dag jeg skal bruge sammen med en veninde OG jeg glæder mig.. 

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Isabella_mor

Trine89 skriver:

Jah som overskriften siger: 

Jeg skal til KBH på lørdag, og skal ud og hygge med en veninde, hvor vi skal ud og kigge på baby ting, så jeg kan se tingene foran mig istedet for på billeder på computeren. det er jo ikke helt det samme.. 

Men er det nogle butikker som man bare må besøge når nu man er det?? som måske er lidt mere specielle end Babysam  

Kom med alle jeres bud, jeg har jo en hel dag jeg skal bruge sammen med en veninde OG jeg glæder mig.. 

Trine

der er en butik i jorcks passage ved strøget der hedder karusella. den er meget hyggelig  

Anmeld

5. januar 2011

Trine89

isabellamor skriver:

der er en butik i jorcks passage ved strøget der hedder karusella. den er meget hyggelig  

Jamen den skriver jeg da lige på Listen med det samme  

Mange tak

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

I hillerød ligger der en Ønskebørn og en babysam meget tæt på hinanden

Men det er jo sjovt med de der vildt specielle butikker eller KÆMPE babybutikker

Anmeld

5. januar 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

Men det er jo sjovt med de der vildt specielle butikker eller KÆMPE babybutikker

Det er jo også det jeg tænker.. 

for babysam og det har vi jo også i Odense hihi

Anmeld

5. januar 2011

Lotus86

Karusella er en rigtig lækker butik, men desværre ikke helt billig, men Babysam i Hillerød synes jeg bestemt er et besøg værd, den er ret stor, og de har maaange ting, vi var der i søndags, og kom hjem med en masse lækkert, vi sparede 800 kr. pga. udsalget

Anmeld

5. januar 2011

Trine89

Lotus86 skriver:

Karusella er en rigtig lækker butik, men desværre ikke helt billig, men Babysam i Hillerød synes jeg bestemt er et besøg værd, den er ret stor, og de har maaange ting, vi var der i søndags, og kom hjem med en masse lækkert, vi sparede 800 kr. pga. udsalget

Tusind tak for svar.. 

Tror nu ikke der vil blive købt noget.. kan vist ikke rigtig slæbe det med hjem til Odense i toget. heeh..

og så er det måske liiiige tidligt nok at købe noget endnu.. hehe. Skal først bruge til august.. men man skal jo gerne ud og kigge en gang eller ti inden man køber så man er HELT sikker. og så bare fordi man kan.. haha

Anmeld

5. januar 2011

Kay

Caroline86 skriver:

så vidt jeg ved er ønskebørn i hillerød lukket

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

Kay skriver:

så vidt jeg ved er ønskebørn i hillerød lukket

er det en kærebørn så den ligger i hvert fald nede ved Føtex...

Vores klapvogn er købt der

Anmeld

5. januar 2011

Kay

nu ved jeg ik hvordan du har det med økologi.... jeg er langt fra økofreak... men den anden dag kom jeg forbi en butik på frederikberg... lige ved centeret på frederiksberg alle (omkring nr. 30 tror jeg nok) og de havde stort set alt til baby... og økologisk... fx. økologisk trælege tøj...

kunne nok aldrig selv finde på at købe noget der inde... men det var nu ret sjovt at se hvormeget økologi der findes til baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.