Twinings the..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

BabyMus

Jeg er os ret vild med Vanilie the, desværre kan man bare ikke rigtig få dem så mange steder mere i DK. I hvert fald ikke de steder jeg er. Kigger altid på the når jeg er nogen steder. Så når jeg er i udlandet, hamstrer jeg altid vanilie the med hjem. (:

Så kan desværre ikke hjælpe dig, ville selv gerne vide det. Kan ikke engang huske hvornår jeg sidst havde en Twings vanilie the, tager bare de mærker jeg kan få når der endelig er noget. Hvilket som regel altid er i udlandet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Caroline86

BabyMus skriver:

Jeg er os ret vild med Vanilie the, desværre kan man bare ikke rigtig få dem så mange steder mere i DK. I hvert fald ikke de steder jeg er. Kigger altid på the når jeg er nogen steder. Så når jeg er i udlandet, hamstrer jeg altid vanilie the med hjem. (:

Så kan desværre ikke hjælpe dig, ville selv gerne vide det. Kan ikke engang huske hvornår jeg sidst havde en Twings vanilie the, tager bare de mærker jeg kan få når der endelig er noget. Hvilket som regel altid er i udlandet.

jeg ved ikke om du har set det link jeg lagde ind forleden?

her

til TS:

Kunne du bruge de links jeg har lagt ind eller var det ikke de rigtige?

knus

Anmeld

7. januar 2011

BabyMus

Caroline86 skriver:

jeg ved ikke om du har set det link jeg lagde ind forleden?

her

til TS:

Kunne du bruge de links jeg har lagt ind eller var det ikke de rigtige?

knus

Jo jeg så det godt, tak. (:

Det er værd lige at kigge lidt nærmere på. Dog er det ikke den samme som jeg har drukket før, da var pakken hvid. Men kan jo godt være de bare har lavet ny emballage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.