Twinings the..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

..

Hejsa.

Jeg er blevet HELT vild med Twinings The, den med æble, kanel og rosin og den med vanillie. Kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan købe dem. Har købt en sampak i føtex men der er også en masse alm frugt the med.

Nogen der ved hvor jeg kan købe den slags the? Evt på nettet, syntes ikke jeg kan google mig frem til noget

/Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

..

anyone?

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Macrolf skriver:

Hejsa.

Jeg er blevet HELT vild med Twinings The, den med æble, kanel og rosin og den med vanillie. Kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan købe dem. Har købt en sampak i føtex men der er også en masse alm frugt the med.

Nogen der ved hvor jeg kan købe den slags the? Evt på nettet, syntes ikke jeg kan google mig frem til noget

/Rikke

Er det denne???

http://www.supervare.dk/Default.aspx?ID=8&ProductID=70177245924

Anmeld

5. januar 2011

..

Tak for forsøget men desværre. Denne kan kan også få i føtex, søger et sted hvor man kan få en æske med dem hverisær

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Macrolf skriver:

Tak for forsøget men desværre. Denne kan kan også få i føtex, søger et sted hvor man kan få en æske med dem hverisær

nååå sorry

Anmeld

5. januar 2011

Stumpen

Macrolf skriver:

Hejsa.

/Rikke

Desværre.. Men lyder som the der er god når den søde trang får overtaget..

Anmeld

5. januar 2011

nattergalen

Denne side ser ud til at have et udvalg:www.nordicpremiumcafe.com/Twinings

Anmeld

5. januar 2011

Pena

Macrolf skriver:

Hejsa.

/Rikke

Prøv da at spørge der hvor du plejede at købe den. De må vide noget.

Jeg var helt vild med en æblethe for en del år siden. Den var kun fremme nogle år, og fik så at vide den var udgået. Øv bøv.

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

er det den her med vanilie?

Kan desværre ikke finde den anden derinde

Anmeld

5. januar 2011

Caroline86

prøv at kontakte dem her ang.den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.