Vuggestue start..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Fru Hansen

jannebjerre skriver:

dejligt at der er nogen der forstår, det betyder meget for mig..

Min kæreste sys jeg er DYBT latterlig og pyldret.

Men din kærste er vel også en mand? De der mænd kan altså noget andet når de afleverer.
Jeg har oplevet en indkøring der gik helt skævt fordi mor havde så svært ved at give slip. Da faderen overtog afleveringen gik det godt fra dag 1. Det var slet ikke barnet der var svært at starte op, det var moderen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Åhh søde da

Hvor er det bare dejligt at han trives i vs! Og ved du hvad, han glemmer dig selvfølgelig ikke! Han VED at du aldrig forsvinder og altid vil være der for ham. Du er jo essensen i hans eksistens

Så bare rolig

Glæd dig til at han hviner af glæde når du henter ham Når Maria gør det får jeg helt ondt i maven af lykke

åårhhh tak søde...

Jeg savner ham bare så meget og har dårlig samvittighed, for har jo ikk et arbejde, men på trods af det aflevere jeg ham, fordi han har brug for at få brændt noget krudt af...men kan ikk lade være med at tænke på at jeg svigter ham og er DYBT egoistisk...

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

åårhhh tak søde...

Jeg savner ham bare så meget og har dårlig samvittighed, for har jo ikk et arbejde, men på trods af det aflevere jeg ham, fordi han har brug for at få brændt noget krudt af...men kan ikk lade være med at tænke på at jeg svigter ham og er DYBT egoistisk...

Præcis sådan jeg har tænkt! Jeg går også hjemme og venter på at få svar på pension..

Jeg havde det også dårligt med at aflevere, men personalet sagde at hun var SÅ klar. Det tog lidt inden hun var kørt ordentligt ind, men nu trives hun

Ergo, vi er ikke dårlige mødre. Vi er de bedste fordi vi tænker på hvad der er bedste for vores børn

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Præcis sådan jeg har tænkt! Jeg går også hjemme og venter på at få svar på pension..

Jeg havde det også dårligt med at aflevere, men personalet sagde at hun var SÅ klar. Det tog lidt inden hun var kørt ordentligt ind, men nu trives hun

Ergo, vi er ikke dårlige mødre. Vi er de bedste fordi vi tænker på hvad der er bedste for vores børn

taaaak søde Han har bare brug for det og jeg har brug for det...hihi

Skal bare have fundet mig et job, så jeg kan føle jeg nytter til noget..

Anmeld

5. januar 2011

Fru Hansen

åårhhh tak søde...

Nej Egoistisk har intet med det at gøre. Jeg kan se hvor meget glæde børn har af hinanden, hvor meget de udvikles og lærer sammen.

Og hvem siger at det er forkert at være egoistisk en gang imellem. Jeg har ferie i næste uge og vælger at aflevere min yngste et par af dagene, fordi jeg skal have spartlet og malet hendes værelse og det kan jeg ikke gøre med hende rendende rundt om benene ej heller nå det mens hun sover.
Jeg vil ende med at rende efter hende hele tiden for at forhindre hende i at male gulve vinduer og møbler...

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

taaaak søde Han har bare brug for det og jeg har brug for det...hihi

Skal bare have fundet mig et job, så jeg kan føle jeg nytter til noget..

Nemlig ja, vi har altså også brug for det

Håber da snart du finder et job

Anmeld

5. januar 2011

L.J.L

selvfølgelig glemmer han dig ikke. i har jo været sammen i næsten et helt år

Vær glad for at han tager det så flot! Min søn er også lige startet og stadig efter 14 dages indkøring, godt nok med jul og nytår imellem, hyler han stadig hver morgen, og vil sidde på armen af pædagogerne konstant! Hver gang jeg henter ham fortæller de at han ikke har sovet det helt store og han græder ved det mindste og leger ikke med de andre Se det er noget der knuser en mors hjerte

Du vender dig hurtigt til det her med vuggestue

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

fru-nielsen skriver:

Nej Egoistisk har intet med det at gøre. Jeg kan se hvor meget glæde børn har af hinanden, hvor meget de udvikles og lærer sammen.

Og hvem siger at det er forkert at være egoistisk en gang imellem. Jeg har ferie i næste uge og vælger at aflevere min yngste et par af dagene, fordi jeg skal have spartlet og malet hendes værelse og det kan jeg ikke gøre med hende rendende rundt om benene ej heller nå det mens hun sover.

Ja det er rigtigt og han er bare en RIGTIG dreng med MASSER af krudt i måsen og det har han brug for at få brændt af... 

Dejligt at hører noget fra en insider...

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

linselouise skriver:

selvfølgelig glemmer han dig ikke. i har jo været sammen i næsten et helt år

Vær glad for at han tager det så flot! Min søn er også lige startet og stadig efter 14 dages indkøring, godt nok med jul og nytår imellem, hyler han stadig hver morgen, og vil sidde på armen af pædagogerne konstant! Hver gang jeg henter ham fortæller de at han ikke har sovet det helt store og han græder ved det mindste og leger ikke med de andre Se det er noget der knuser en mors hjerte

Du vender dig hurtigt til det her med vuggestue

Ja det er rigtigt, er skam også super glad for at han tager det så smukt...men puuuh sys stadig det er hårdt...

Håber snart jeres indkøring kommer til at gå bedre

Anmeld

5. januar 2011

Sillebob

Åh søde, det er virkelig ikke let at lade andre overtage når man selv er vant til at være sammen med sin lille basse 24/7. Jeg kan sagtens forstå dig og havde selv samme følelse af at svigte og ikke stå til. Men i sidste ende så bliver du glad for at din lille dreng klarer det så superflot og har fundet een eller flere som han føler sig tryg ved når du ikke er der. Og han glemmer dig aldrig.... mor kan jo trods alt en masse ting som andre overhovdet ikke kan

Knuser fra Sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.