Vuggestue start..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

jannebjerre

Hej tøser

Jeg undskylder på forhånd, hvis dette opslag bliver lidt rodet, men har bare sådan behov for at komme ud med mine følelser..

Felix startede i mandags i vuggestue...ppuuuuuhhh

Vi startede med at være sammen med ham deroppe nogle timer mandag og det klarede han bare til ug... Han gad slet ikke mor og far, men ville bare ned og kravle og lege med de andre..

Tirsdag aftale vi så at få en enkelt time, fordi han bare klarede det så godt...det endte med at vi gik og han spiste frokost der og da vi kom og hentede ham, havde der bare slet ikk været noget og han havde spist 1½ stk rugbrød 

Idag onsdag kom vi så da han havde sovet formiddagslur, dvs. omkring kl.10.30 og vi afleverede ham og han spiste frokost og vi aftale de kunne prøve at putte ham kl 13 ca og hvis hun ikk kunne eller han skabte sig helt vildt så skulle hun ringe.

kl ca. 12.45 ringede hun og sagde at hun havde forsøgt at putte ham, men at han overhovedet ikk gad - han var ikk træt  Hun spurgte om vi ikk skulle lade ham blive lidt og så kunne hun prøve igen om en halv time, fordi han simpelthen hyggede sig sådan...

kl. 14.30 ringede hun mig op igen og sagde at jeg nu havde en dreng der var stået op efter en times søvn...hun havde blot lagt ham og så havde han sovet..

da vi så kom og hentede ham, fik han bare SÅ meget ros, at jeg nærmest blev helt flov...

Og vi aftalte så,at imorgen skulle han være der fra kl 8 - 14.30 og altså have to lurer der..

Men men men...da han så kom hjem idag, så tudede jeg bare føler jeg svigter ham og jeg er SÅ bange for at han glemmer mig

Jeg elsker ham bare så højt...ååhhh ja ved ikke hvad jeg ville med dette - nok bare læsse af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Snefnug1984

Dit barn kommer ALDRIG  til at glemme dig fordi han går i vuggestue. Vuggestuen kan jo aldrig erstatte det som du kan give ham som mor - husk det Du skal blot være glad for at han tager starten så pænt -der skal nok komme en reaktion senere

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Snefnug26 skriver:

Dit barn kommer ALDRIG  til at glemme dig fordi han går i vuggestue. Vuggestuen kan jo aldrig erstatte det som du kan give ham som mor - husk det Du skal blot være glad for at han tager starten så pænt -der skal nok komme en reaktion senere

Åhhh ja - ved heller ikke hvorfor jeg er så pyldret, men jeg hyler bare konstant ligenu..øøøv

Anmeld

5. januar 2011

Snefnug1984

jannebjerre skriver:

Åhhh ja - ved heller ikke hvorfor jeg er så pyldret, men jeg hyler bare konstant ligenu..øøøv

Det er jo også et stort spring at tage som mor. Man har gået hjemme på barsel og været op og ned af sit barn 24/7 og nu skal man pludselig afleverer ham til andre... Forstår dig godt

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Snefnug26 skriver:

Det er jo også et stort spring at tage som mor. Man har gået hjemme på barsel og været op og ned af sit barn 24/7 og nu skal man pludselig afleverer ham til andre... Forstår dig godt

dejligt at der er nogen der forstår, det betyder meget for mig..

Min kæreste sys jeg er DYBT latterlig og pyldret.

Anmeld

5. januar 2011

Snefnug1984

jannebjerre skriver:

dejligt at der er nogen der forstår, det betyder meget for mig..

Min kæreste sys jeg er DYBT latterlig og pyldret.

Jeg står selv på den anden side og tager imod børnene... og det er sjovt nok også altid fædrene der har nemmest ved "bare" at afleverer barnet

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

Snefnug26 skriver:

Jeg står selv på den anden side og tager imod børnene... og det er sjovt nok også altid fædrene der har nemmest ved "bare" at afleverer barnet

ja det er underligt...min har intet problem med at gå...

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Åhh søde da

Hvor er det bare dejligt at han trives i vs! Og ved du hvad, han glemmer dig selvfølgelig ikke! Han VED at du aldrig forsvinder og altid vil være der for ham. Du er jo essensen i hans eksistens

Så bare rolig

Glæd dig til at han hviner af glæde når du henter ham Når Maria gør det får jeg helt ondt i maven af lykke

Anmeld

5. januar 2011

Fru Hansen

Jeg syntes det var så svært første gang jeg skulle gå fra mit barn i dagplejen. Jeg kunne overhovedet ikke koncentrere mig om noget andet end at kigge på klokken, så jeg kunne hente hende igen. Det havde intet med dagplejemoderen at gøre, hun var fantastisk. Det er bare så svært at give slip og vide at det er en anden der skal trøste når hun falder og slår sig.

Nu er jeg selv dagplejer og jeg har oplevet en del mødre gå herfra med våde øjne.  Det vigtigste er bare at du med både tale, kropssprog og øjnene viser dit barn at det er dejligt at komme i vuggestue. Så må du græde alt det du vil derhjemme

Du vil holde op med at græde når du ser hvor meget glæde din søn har af sin vuggestue

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

fru-nielsen skriver:

Jeg syntes det var så svært første gang jeg skulle gå fra mit barn i dagplejen. Jeg kunne overhovedet ikke koncentrere mig om noget andet end at kigge på klokken, så jeg kunne hente hende igen. Det havde intet med dagplejemoderen at gøre, hun var fantastisk. Det er bare så svært at give slip og vide at det er en anden der skal trøste når hun falder og slår sig.

Nu er jeg selv dagplejer og jeg har oplevet en del mødre gå herfra med våde øjne.  Det vigtigste er bare at du med både tale, kropssprog og øjnene viser dit barn at det er dejligt at komme i vuggestue. Så må du græde alt det du vil derhjemme

Du vil holde op med at græde når du ser hvor meget glæde din søn har af sin vuggestue

Ja jeg lader ham heller ikk hverken se eller mærke, at det er svært for mig

Han skal vide at jeg med tryghed aflevere ham derovre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.