Hej tøser
Jeg undskylder på forhånd, hvis dette opslag bliver lidt rodet, men har bare sådan behov for at komme ud med mine følelser..
Felix startede i mandags i vuggestue...ppuuuuuhhh
Vi startede med at være sammen med ham deroppe nogle timer mandag og det klarede han bare til ug...
Han gad slet ikke mor og far, men ville bare ned og kravle og lege med de andre..
Tirsdag aftale vi så at få en enkelt time, fordi han bare klarede det så godt...det endte med at vi gik og han spiste frokost der og da vi kom og hentede ham, havde der bare slet ikk været noget og han havde spist 1½ stk rugbrød
Idag onsdag kom vi så da han havde sovet formiddagslur, dvs. omkring kl.10.30 og vi afleverede ham og han spiste frokost og vi aftale de kunne prøve at putte ham kl 13 ca og hvis hun ikk kunne eller han skabte sig helt vildt så skulle hun ringe.
kl ca. 12.45 ringede hun og sagde at hun havde forsøgt at putte ham, men at han overhovedet ikk gad - han var ikk træt
Hun spurgte om vi ikk skulle lade ham blive lidt og så kunne hun prøve igen om en halv time, fordi han simpelthen hyggede sig sådan...
kl. 14.30 ringede hun mig op igen og sagde at jeg nu havde en dreng der var stået op efter en times søvn...hun havde blot lagt ham og så havde han sovet..
da vi så kom og hentede ham, fik han bare SÅ meget ros, at jeg nærmest blev helt flov...
Og vi aftalte så,at imorgen skulle han være der fra kl 8 - 14.30 og altså have to lurer der..
Men men men...da han så kom hjem idag, så tudede jeg bare
føler jeg svigter ham og jeg er SÅ bange for at han glemmer mig

Jeg elsker ham bare så højt...ååhhh ja ved ikke hvad jeg ville med dette - nok bare læsse af...