Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Monica skriver: stegt flæsk med persille sovs...
stegt flæsk med persille sovs...
ELSKER DET..................
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Forloren hare m kartofler og sovs Og det er noget vi bare eeeeeeeelsker herhjemme... God gammeldaws ma'
Vi fik "alt godt fra køleskabet"
Jeg fik mig en morfar, og vågnede først 18.30 og der magtede jeg ikke lige at handle.
Så vi fik fyldte peberfrugter med couscous og grøntsager, baconbønner og hj.lavet rösti Det blev faktisk godt!
Lækkert alt sammen.
Nu kan jeg nemlig lige alt med stor set...
malenemusen skriver: vi har ikke spist endnu da manden ikke er hjemme endnu, men han kommer med mad fra Burger King Igår stod den på Chili/kyllinge frikadeller med revet gulerødder og rosiner, mums det var lækkert...
vi har ikke spist endnu da manden ikke er hjemme endnu, men han kommer med mad fra Burger King
Igår stod den på Chili/kyllinge frikadeller med revet gulerødder og rosiner, mums det var lækkert...
må jeg ik få opskriften
Vi fik for en gangs skyld aftensmad i det hele taget! Store sager...
Jeg lavede fiskefrikadeller med kartofler og Knorrs Hollandaise. Så lavede jeg en hjemmelavet "løgsalat" med løg, øko mayo, brun farin og Dijon sennep. Smagte fantastisk til fisken!
Vi fik chilimarineret mørbrad med kartofler der var skåret i ½, krydret og bagt i ovnen og bearnaise sauce
boller i kaje (dem fra en rulle fra supermarkedet)
Og så havde vi et par pølser fra forleden som også skulle spises så derfor også et par franske hotdog.
rester der skulle spises
jeg prøvede at lege pizzakone, så jeg gik igang med at lave indbagte pizzaér. de gik vidst rent ind hos kæresten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128