Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjemmelavede hvidløgskartoffelbåde, blandet grønsager og krydrede bøffer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi fik boller i karry Og så fik vi avocado-chokolademousse med blåbær coulis til dessert. Normalt får vi altså ikke dessert, jeg havde en moden avocado, som skulle spise og den opskrift måtte jeg altså prøve
Frisk pasta med en lækker tomatsovs, salat og noget groft brød med pesto. Let og lækkert.
JulieE skriver: Vi fik boller i karry Og så fik vi avocado-chokolademousse med blåbær coulis til dessert. Normalt får vi altså ikke dessert, jeg havde en moden avocado, som skulle spise og den opskrift måtte jeg altså prøve
Var den god, moussen?
min mand har fødselsdag så han havde ønsket frikadeller bearnaise og ris... en kombinaton jeg ellers aldrig ville servere, men det er jo hans fødselsdag så fik jeg pommfritter og så var alle glade...
kitty skriver: Var den god, moussen?
Ja, det var den faktisk. Lidt mere frisk end en almindelig chokolademousse, men rigtig lækker og super nem Og børnene kunne også lide den
Vi fik marineret kampsted med flødekartofler.. MUMS...
farsbrød. kartofler og brun sovs(; god gamme davs mad(:
Her stod den på Hotwings der nærmest var uspiselige... Kyllingedeller, ris og bearnaisesovs..
hjemmelavet grønsags suppe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128