skolestart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

mor-til-vanessa

jeps så er jeg startet i skole her 3 jan. og nøj hvor skal jeg vende mig til det. har gået hjemme siden april 09, så det er mega forandring at skulle bruge hovedet igen.

dagen starter kl 05.00 hver dag, så er godt træt om aftenen. har heldigvis kun 3 fag indtil august dansk engelsk og samfundsfag. det er heldigvis kun samfundsfag jeg virkelig skal bruge hovedet i, da jeg aldrig har fulgt med i de timer sidst jeg gik i skole. og engelsk taler jeg næsten lige så godt som dansk, skal bare lige have ekstra styr på min gramatik, så den bliver rigtig god.

bare lidt fra mig..

god aften til alle, der har læst med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

FamilienSørensen

mor-til-vanessa skriver:

jeps så er jeg startet i skole her 3 jan. og nøj hvor skal jeg vende mig til det. har gået hjemme siden april 09, så det er mega forandring at skulle bruge hovedet igen.

dagen starter kl 05.00 hver dag, så er godt træt om aftenen. har heldigvis kun 3 fag indtil august dansk engelsk og samfundsfag. det er heldigvis kun samfundsfag jeg virkelig skal bruge hovedet i, da jeg aldrig har fulgt med i de timer sidst jeg gik i skole. og engelsk taler jeg næsten lige så godt som dansk, skal bare lige have ekstra styr på min gramatik, så den bliver rigtig god.

bare lidt fra mig..

Tillykke med det, og hvilken uddannelse tager du

Anmeld

6. januar 2011

mor-til-vanessa

Jacob&Kusuma skriver:

Tillykke med det, og hvilken uddannelse tager du

Er lige stærtet på hf enkelt fag

Anmeld

6. januar 2011

FamilienSørensen

mor-til-vanessa skriver:

Er lige stærtet på hf enkelt fag

Det er da rigtig dejligt, at endelig at komme ud og møde nye mennesker, at det hele ikke går op i baby

Anmeld

6. januar 2011

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

bare lidt fra mig..

Tillykke med det!

hvilket niveau er fagene på? 

Anmeld

6. januar 2011

mor-til-vanessa

Jacob&Kusuma skriver:

Det er da rigtig dejligt, at endelig at komme ud og møde nye mennesker, at det hele ikke går op i baby

ja og langt bedre "arbejdsttider" end frisør faget hvor jeg oprindelig er udlært

Anmeld

6. januar 2011

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Tillykke med det!

hvilket niveau er fagene på? 

engelsk starter på c niveau, men tror vist det slutter på a og dansk er a niveau ved faktisk ikke lige med samfundsfag, men det kan jeg kun blive klogere af, da jeg aldrig fulgte med i det i folkeskolen

Anmeld

6. januar 2011

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

engelsk starter på c niveau, men tror vist det slutter på a og dansk er a niveau ved faktisk ikke lige med samfundsfag, men det kan jeg kun blive klogere af, da jeg aldrig fulgte med i det i folkeskolen

Okay. Blid opstart på engelsk - lækkert! Engelsk grammatik er nemlig super svært/der er SÅ SÅ mange ting at huske på. Og det er på A jeg har den erfaring fra

Men det er da super lækkert at du så får startet forfra med samf. 

Anmeld

6. januar 2011

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Okay. Blid opstart på engelsk - lækkert! Engelsk grammatik er nemlig super svært/der er SÅ SÅ mange ting at huske på. Og det er på A jeg har den erfaring fra

Men det er da super lækkert at du så får startet forfra med samf. 

jeg troede også det var på a vi skulle starte for det stod der på det papir vi fik udleveret. 

men jeg håber snart vi kommer nogle niveauer op, for det er lidt for let, for mig. og det kan godt blive lidt kedeligt.

Anmeld

6. januar 2011

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

jeg troede også det var på a vi skulle starte for det stod der på det papir vi fik udleveret. 

men jeg håber snart vi kommer nogle niveauer op, for det er lidt for let, for mig. og det kan godt blive lidt kedeligt.

Det ville være lidt heftigt, ville det ikke? Vi gik fra B til A. Er på A nu, på 3. år og det er stadig super kompliceret. Jeg vil mene at jeg snakker engelsk stort set flydende, men grammatikken er ret hård.

Men jeg forstår dig godt! Det bliver nemt kedeligt hvis det er for nemt Men det er j kun godt at du synes det er nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.