Ny klapvogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Valle81

Laulund87 skriver:

Om tre måneder

Ej det passer da ikke, du har lige skrevet at du er gravid igen

Mangler du ikke nogle mavebilleder?

He he, jo har ikke lagt nogle ind længe, tror jeg går ud og gør det lige om lidt:0) Og ja, er det ikke viiiiildt - det er lige om 3mdr..............helt sygt, så kommer tille Arthur:0)

Og du ser bare pisse godt ud på dit nye profil billede:0)

kæmpe knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Fru'Rugaard

B&J skriver:

ej forstår dig godt vi har også en emmaljunga klapvogn som kostede 4000kr og vores søn elsker elsker den

Hvor godt Vores datter elsker den os bare heeelt vildt

Anmeld

5. januar 2011

Fru'Rugaard

Laulund87 skriver:

Vi valgte en Teutonia til 4200 kr, men overvejede også kraftigt en Emmaljunga.

Det skulle vi de to bedste mærker på markedet

Folk er ved at få hjertestop når jeg fortæller prisen, men den kommer til at blive brugt MEGET, og så gider jeg altså ikke en harald nyborg model

Nej, det vil jeg os sige Hehe.
Og jeg syntes faktisk heller ikke at det er så dyrt igen, i forhold til hvor gode de er, og alle de detaljer der er i dem, som der bestemt ikke er i de billige!

Anmeld

5. januar 2011

Valle81

Fru'Rugaard skriver:

Nej, der er ikke noget bedre! Kan godt forstå at du glæder dig til at få den hjem
kan se at det er en tvillingevogn, er det bare så der er til begge børn? Den ser da os meget lækker ud

Ja har købt en tvillingevogn for at kunne have begge på en gang. Kenny har bil på arbejde hver dag ( når han ikke lige er vinterfyret som nu) og så skal jeg med bus frem og tilbage for at bringe og hente Asta til skole og fra marts også Anton når han skal starte i vuggestue.

Så vi lever nærmest i barnevogn og nu snart twillinge klapvogn.Så kan baby ligge i liften og Anton sidde og følge med:0) hjemme har vi så to barnevogne, så når de skal sove så kommer de til at sove i hver deres vogn:0)

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Valle81 skriver:

He he, jo har ikke lagt nogle ind længe, tror jeg går ud og gør det lige om lidt:0) Og ja, er det ikke viiiiildt - det er lige om 3mdr..............helt sygt, så kommer tille Arthur:0)

Og du ser bare pisse godt ud på dit nye profil billede:0)

kæmpe knus

Afsted med dig

Det er da godt nok  vildt der ikke er længere til. Hvor spændende altså!

Tak hvor er du sød

Anmeld

5. januar 2011

Valle81

Fru'Rugaard skriver:

Ej, hvor sjovt! Jeg kiggede lige din profil, og kan se at din søn, Anton er født samme dag som min datter

Ej sikke et sjovt sammentræf:0)

Anmeld

5. januar 2011

Fru'Rugaard

Valle81 skriver:

Ja har købt en tvillingevogn for at kunne have begge på en gang. Kenny har bil på arbejde hver dag ( når han ikke lige er vinterfyret som nu) og så skal jeg med bus frem og tilbage for at bringe og hente Asta til skole og fra marts også Anton når han skal starte i vuggestue.

Så vi lever nærmest i barnevogn og nu snart twillinge klapvogn.Så kan baby ligge i liften og Anton sidde og følge med:0) hjemme har vi så to barnevogne, så når de skal sove så kommer de til at sove i hver deres vogn:0)

Det lyder da os bare som en super løsning!
Og meget nemmere

Anmeld

5. januar 2011

Fru'Rugaard

Valle81 skriver:

Ej sikke et sjovt sammentræf:0)

Ja, det syntes jeg da os lige
Er det iorden at jeg ansøger?

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Fru'Rugaard skriver:

Nej, det vil jeg os sige Hehe.
Og jeg syntes faktisk heller ikke at det er så dyrt igen, i forhold til hvor gode de er, og alle de detaljer der er i dem, som der bestemt ikke er i de billige!

Nej nemlig.

Vores barnevogn var endda billigere, men klapvognen kommer vi til at bruge meget mere, så det skulle være kvalitet

Anmeld

5. januar 2011

Fru'Rugaard

Laulund87 skriver:

Nej nemlig.

Vores barnevogn var endda billigere, men klapvognen kommer vi til at bruge meget mere, så det skulle være kvalitet

Ja - Vi kommer os til at bruge klapvognen meget mere, tror kun at vi tager barnevognen med, hvis vi skal til fødselsdag eller sån noget og hun skal sove middagslur, men hvis vi ska handle eller shoppe, så bliver det klapvognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.