Ny klapvogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.710 visninger
53 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Fru'Rugaard

Så har vi endelig fået købt en ordentlig klapvogn, efter nogle dårlige køb af andre vogne.
Vi har købt en emmaljunga til 4000,- og den er bare SÅ skøn!- og maja sover bare så fint i den, hvis hun bliver træt, når hun er med mor på shopping - min kæreste var meget opsat på at vi skulle have en med lufthjul, da vi bor langt nede af en grusvej, men da vi kom derned havde de kun 2 med lufthjul og dem kunne vi bestemt ikke lide- jeg fik så overtalt min kæreste til en med plastikhjul, for jeg er sånset ligeglad med hvilke hjul der er på, bare det ikke er drejehjul eller alt for små
Nå, men ville bare fortælle at vi havde fået ny klapvogn, og at vi er SÅ glade for den, så kan kun anbefale emmaljunga

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

PernilleB

vi har den fra harald nyborg til 500,-... den er top doller..!!

Anmeld

5. januar 2011

Fru'Rugaard

PernilleB skriver:

Ved ikke lige hvilken en det er
Men vi har kun haft problemer med de billige børnetransport, både klapvogn og barnevogn, så derfor har vi valgt at købe emmaljunga

Anmeld

5. januar 2011

B&J

ej forstår dig godt vi har også en emmaljunga klapvogn som kostede 4000kr og vores søn elsker elsker den

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Vi valgte en Teutonia til 4200 kr, men overvejede også kraftigt en Emmaljunga.

Det skulle vi de to bedste mærker på markedet

Folk er ved at få hjertestop når jeg fortæller prisen, men den kommer til at blive brugt MEGET, og så gider jeg altså ikke en harald nyborg model

Anmeld

5. januar 2011

Valle81

Fru'Rugaard skriver:

Så har vi endelig fået købt en ordentlig klapvogn, efter nogle dårlige køb af andre vogne.
Vi har købt en emmaljunga til 4000,- og den er bare SÅ skøn!- og maja sover bare så fint i den, hvis hun bliver træt, når hun er med mor på shopping - min kæreste var meget opsat på at vi skulle have en med lufthjul, da vi bor langt nede af en grusvej, men da vi kom derned havde de kun 2 med lufthjul og dem kunne vi bestemt ikke lide- jeg fik så overtalt min kæreste til en med plastikhjul, for jeg er sånset ligeglad med hvilke hjul der er på, bare det ikke er drejehjul eller alt for små
Nå, men ville bare fortælle at vi havde fået ny klapvogn, og at vi er SÅ glade for den, så kan kun anbefale emmaljunga

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Åhh:0)

Jamen der er ikke noget bedre end en god vogn:0)

Til Asta havde jeg en Teutonia Mistral DK, en "sidste års model" til 2500:0) Men det er også 7 år siden den er købt, og der var priserne lidt anderledes:0)

Idag har vi lige været ude at købe ny vogm Emmaljunga Twin Nitro til 5999 og forlædder til 399 i Pro Mocca:0) Nu venter vi bare på at få den hjem:0) Anton er jo lige 9 mdr og om 3 mdr kommer lillebror:0) Kan slet slet slet ikke vente med at få den hjem:0)

Her et skønt billede:0)

Anmeld

5. januar 2011

roenlund

PernilleB skriver:

den ville jeg ha købt igår men den kan ikke være bag i bilen

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Valle81 skriver:

Til Asta havde jeg en Teutonia Mistral DK, en "sidste års model" til 2500:0) Men det er også 7 år siden den er købt, og der var priserne lidt anderledes:0)

Idag har vi lige været ude at købe ny vogm Emmaljunga Twin Nitro til 5999 og forlædder til 399 i Pro Mocca:0) Nu venter vi bare på at få den hjem:0) Anton er jo lige 9 mdr og om 3 mdr kommer lillebror:0) Kan slet slet slet ikke vente med at få den hjem:0)

Om tre måneder

Ej det passer da ikke, du har lige skrevet at du er gravid igen

Mangler du ikke nogle mavebilleder?

Anmeld

5. januar 2011

Fru'Rugaard

Valle81 skriver:

Nej, der er ikke noget bedre! Kan godt forstå at du glæder dig til at få den hjem
kan se at det er en tvillingevogn, er det bare så der er til begge børn? Den ser da os meget lækker ud

Anmeld

5. januar 2011

Fru'Rugaard

Valle81 skriver:

Ej, hvor sjovt! Jeg kiggede lige din profil, og kan se at din søn, Anton er født samme dag som min datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.