indlægges igen igen.. :( :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

NessaXenia

Babyklar skriver:

Ja, det er bare herre øøvv.. kan godt forstå dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Chalala85

Nina Sophia skriver:

jeg føler mig bare ret så idiot når jeg ringer derop konstant og kræver behandling.. Men det er jeg lidt nød det..

Jeg spiser 3 dobbel dosis jern.. dog uden effekt indtil videre..

Det skal du ikke føle dig.. du tager bare varre på dig selv og dit barn og det er sku det eneste rigtige lige pt når du står i den situation

Anmeld

7. januar 2011

NessaXenia

Chalala85 skriver:

Det skal du ikke føle dig.. du tager bare varre på dig selv og dit barn og det er sku det eneste rigtige lige pt når du står i den situation

du har ret..

Anmeld

7. januar 2011

Stald

Nina Sophia skriver:

ja så er jeg blevet dårlig igen igen..
ved ik om i så min stråd for 3 ugers tid hvor jeg besvimede og kastede op..

Jeg har haft lille blødning i morges, og ret mange smerter i den nederste del af underlivet.. og besvimet og kastet op..

nu er det sådan igen, og jeg skal derind NU, beordrede fødegangen..

for helvede da osse

Håber min pige har det godt derinde, hun kan jo ikke klare at komme ud nu...

åh kryds fingre for os..

åhh nej dog håber alt er vel, du må lige holde os updateret ikke?

ved ikke lige hvad der skete siden jeg skriver i lyserød?

Anmeld

7. januar 2011

NessaXenia

Nókkvadis skriver:

åhh nej dog håber alt er vel, du må lige holde os updateret ikke?

ved ikke lige hvad der skete siden jeg skriver i lyserød?

det skal jeg nok

lyserød er pænt .. hihi

Anmeld

7. januar 2011

Mette 28

Ikke sjovt når man går og døjer med en del ting under graviditeten, har selv blødt en del og besvimet, skal også spise ekstra jern, men kroppen kan godt være en 2 ugers tid om at optage jernet så det virker, ved ikke om du har fået det at vide, ved heller ikke hvad du tager af jern, men har været på et helsekost kursus i forbindelse med mit job og lærte lidt om det, tager selv Hemojern da jeg ellers får forstoppelse. Håber din krop snart reagere på jernet, for det er bare ikke sjovt at besvime, tænker også sådan på om man rammer maven når det er, er selv idag 23+6 med vores lille pige og har været meget nervøs som du, specielt fordi jeg første gang med min søn ikke var svimmel overhovedet.. Men synes da du skulle ringe til din jordemoder for de giver et ekstra besøg hvis man har komplikationer og det må man jo sige du har.. Hun er garanteret lidt mere inde i de ting end ens egen læge er..

Held og lykke resten af tiden.. 

Anmeld

7. januar 2011

JustMe

Nina Sophia skriver:

jah jeg er hjemme søde

men jeg har også her til morgen besvimet.. jeg tager det med så meget ro jeg kan.. god damit..

Hvad skal jeg stille op????

Er du ikke forfærdeligt bange for at falde og slå maven?

Ønsker dig alt det bedste  og håber, jernen får givet dit hjerte lidt bedre vilkår, så du ikke går rundt og besvimer hele tiden. Bliver dte ved, ender de jo måske med at beordre dig sengeleje resten af graviditeten

Anmeld

7. januar 2011

JustMe

Forresten, måske de skulle tjekke dine blodværdier for folat og B12 vitamin også. Produktionen af røde blodceller (det er den, der afgør din blodprocent og for lav blodprocent kategoriseres som blodmangel) kræver både B12-vitamin og folinsyre foruden jern. Jeg havde blodmangel på et tidspunkt, hvor det først hjalp, da jeg fik B12 injektioner.

Anmeld

7. januar 2011

NessaXenia

JustMe skriver:

Er du ikke forfærdeligt bange for at falde og slå maven?

Ønsker dig alt det bedste  og håber, jernen får givet dit hjerte lidt bedre vilkår, så du ikke går rundt og besvimer hele tiden. Bliver dte ved, ender de jo måske med at beordre dig sengeleje resten af graviditeten

joo for søren det er jeg virkelig..

Anmeld

7. januar 2011

NessaXenia

Mette 27 skriver:

Ikke sjovt når man går og døjer med en del ting under graviditeten, har selv blødt en del og besvimet, skal også spise ekstra jern, men kroppen kan godt være en 2 ugers tid om at optage jernet så det virker, ved ikke om du har fået det at vide, ved heller ikke hvad du tager af jern, men har været på et helsekost kursus i forbindelse med mit job og lærte lidt om det, tager selv Hemojern da jeg ellers får forstoppelse. Håber din krop snart reagere på jernet, for det er bare ikke sjovt at besvime, tænker også sådan på om man rammer maven når det er, er selv idag 23+6 med vores lille pige og har været meget nervøs som du, specielt fordi jeg første gang med min søn ikke var svimmel overhovedet.. Men synes da du skulle ringe til din jordemoder for de giver et ekstra besøg hvis man har komplikationer og det må man jo sige du har.. Hun er garanteret lidt mere inde i de ting end ens egen læge er..

Held og lykke resten af tiden.. 

jeg er i uge 22 og er meget bekymret som du, jeg må se hvad lægen siger på mandag, har fået lavet en masse blodprøver idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.