indlægges igen igen.. :( :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

2babygirls

Nina Sophia skriver:

nej det var det heller ikke

men så snart jeg fik at høre lillepigen var helt okay, forsvandt meget meget tunge sten fra mine skuldre.. så kan jeg klare alt igen..

Tak søde, du er altid så betænksom

og ja hun må meget gerne blive inde i hulen i 17-18 uger endnu

Jahh vi vil have en dejlig rund prinsesse ud

Men tror da heeelt sikkert hun hygger sig gevaldigt derinde, som du skriver har hun jo første prioritet på næring hæhæ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

NessaXenia

SussieThyssen skriver:

Åhh stakkels dig, men godt at du er i gode hænder og at din lilletrold har det godt derinde.
Jeg håber, at de får styr på dine hjerteproblemer, og som du siger, så skal det holde mange år endnu.
Masser af lys og kærlighed.

Kærligst
Sussie

åh tak sussie

jah det er rigtigt..

stort knus til dig

Anmeld

6. januar 2011

NessaXenia

Tina&Martin skriver:

Jahh vi vil have en dejlig rund prinsesse ud

Men tror da heeelt sikkert hun hygger sig gevaldigt derinde, som du skriver har hun jo første prioritet på næring hæhæ...

hehe ja, en dejlig småtyk basse ud tak

Jah heldigvis får hun først, thank god !

Anmeld

6. januar 2011

betiinsen

åhh er helt lettet nu, har tænkt meget på jer, og blev ret urolig..

Men er så glad for den lille og du nu har det bedre.. Kender selv det med hjertet, er blevet opereret 5-6 gange og har nu en ICD, så bliver også holdt godt øje med fra sygehuset.. det er aldrig sjovt når det har noget med hjertet at gøre..

Men kan trøste dig med, når du besvimmer eller dit hjerte slår ureglmessigt, påvirker det ikke sådan barnet.. Det er kun hvis man får hjertestop, og ens egen krop står af i en lang periode... Ved ikke om du vidste det, men bruger det ofte til mig selv, så jeg ikke bliver så urolig, man vi jo bare den lille ALT det bedste

Anmeld

6. januar 2011

NessaXenia

betiinsen skriver:

åhh er helt lettet nu, har tænkt meget på jer, og blev ret urolig..

Men er så glad for den lille og du nu har det bedre.. Kender selv det med hjertet, er blevet opereret 5-6 gange og har nu en ICD, så bliver også holdt godt øje med fra sygehuset.. det er aldrig sjovt når det har noget med hjertet at gøre..

Men kan trøste dig med, når du besvimmer eller dit hjerte slår ureglmessigt, påvirker det ikke sådan barnet.. Det er kun hvis man får hjertestop, og ens egen krop står af i en lang periode... Ved ikke om du vidste det, men bruger det ofte til mig selv, så jeg ikke bliver så urolig, man vi jo bare den lille ALT det bedste

årh søde - søde - søde, herligt!!!

Jeg har en hvilepuls på 115, igår da jeg fik målt blodtrykket og det har jeg egentlig har siden graviditetens 6-7 uge. Og ureelmæssigt hjerte slag til tider, dejligt at det ikke påvirker baby

og ja man ønsker kun sit lille barn det bedste, sikke en kærlighed

stort knus

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Åhhh sikke en forskrækkelse... Godt at lille pus har det godt... Og pas på dig selv...

Majbritt

Anmeld

6. januar 2011

betiinsen

Nina Sophia skriver:

årh søde - søde - søde, herligt!!!

Jeg har en hvilepuls på 115, igår da jeg fik målt blodtrykket og det har jeg egentlig har siden graviditetens 6-7 uge. Og ureelmæssigt hjerte slag til tider, dejligt at det ikke påvirker baby

og ja man ønsker kun sit lille barn det bedste, sikke en kærlighed

stort knus

ja det er heller ikke for godt, du skal passe på dig selv..

forresten fik du at vide du skulle spise mere jern eller noget, så du måske kunne få mere blod i kroppen? ( kender ikke lige noget til det, men tænkte det måske kunne hjælpe lidt på det)

Men blev ret urolig specielt fordi du blødte, men hvor er det dejligt hun har det godt derinde

Anmeld

6. januar 2011

<3

Ej sikke noget - dit hjerte får da skabt nogle problemer! Nu må du virkelig passe på dig selv så din fine lille pige har en mor der er frisk og fit for de fremtidige søvnløse nætter

Anmeld

6. januar 2011

NessaXenia

betiinsen skriver:

ja det er heller ikke for godt, du skal passe på dig selv..

forresten fik du at vide du skulle spise mere jern eller noget, så du måske kunne få mere blod i kroppen? ( kender ikke lige noget til det, men tænkte det måske kunne hjælpe lidt på det)

Men blev ret urolig specielt fordi du blødte, men hvor er det dejligt hun har det godt derinde

jah jeg skal ha 3 dobbelt jern, så det kan hjælpe lidt

jah også mig, det var heldigvis igenting.

Anmeld

6. januar 2011

malenecl

Nina Sophia skriver:

jah meget

jeg er okay, jeg er i gode hænder,

bare ikk sjovt når det er noget med ens hjerte, det skal jo være

i tip top stand mange mange mange år endnu..

Det er jo det!

Men godt at høre at du også er okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.