Hvor er det varmt i februar???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Lolli

TbCp skriver:

Men er det bare ikke halvdyrt at tage til Egypten???

Vi er desværre nødt til at tage afsted i vinterferien (uge 8) da det skal passe med mit arbejde.
Selvom det ville være billigere på andre tidspunkter

Det var ikke dyrt dengang vi var afsted. Tror faktisk det koster det samme som alle de "gængse" rejsemål. Og det er rimelig billigt at leve dernede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

oo

der er lige en veninde der har skrevet på facebook at billetter til Cuba koster 4000 kr dér ville jeg rejse hen, hvis vi kunne rejse lige nu!

Anmeld

6. januar 2011

DK

TbCp skriver:

Men er det bare ikke halvdyrt at tage til Egypten???

Vi er desværre nødt til at tage afsted i vinterferien (uge 8) da det skal passe med mit arbejde.
Selvom det ville være billigere på andre tidspunkter

Nej jeg synes ikke det er så dyrt! Altså, de gange vi har været afsted med all inclusive der har vi ikke brugt penge på mad, is, drikkevarer OVERHOVEDET. Så der har vi kun brugt på turist-gejl, a la souveniers osv. Det er dejligt at tage afsted og vide at der er kontrol over forbruget og man ikke får en kæmpe regning når man chekker ud!

Tjek atlantisrejser.dk ud. De har klart de billigste rejser og de fleste af hotellerne er de samme som ved de "store" apollo osv. de koster bare lige et par tusind mindre!

Anmeld

6. januar 2011

DK

Nu kunne jeg ikke lade være med at gå ind og kigge lidt.

Ex. Amwaj hotel 3,5 stjerne i Sharm el sheik, fra d. 20/2 og en uge frem, all inclusive og et værelse mod poolen koster 14.500 kr. for en famillie på tre. Det er jo så også inkl. fly og bus transfer!

http://www.atlantisrejser.dk/Catalog.php?l=3&i=448

Og der er maaange andre hoteller også. Det er evt. lidt billigere i Hurghada end i sharm el sheik!

Anmeld

6. januar 2011

Blyb

Tjuhl skriver:

der er lige en veninde der har skrevet på facebook at billetter til Cuba koster 4000 kr dér ville jeg rejse hen, hvis vi kunne rejse lige nu!

haha.. fedt forslag Men man rejser vel ikke til Cuba for kun 1 uge. Men jeg gad edder dylme også godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.