Hvor er det varmt i februar???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.946 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

TbCp

Hvis nu man gerne vil lidt væk fra den danske kulde i februar.... hvor skal man så rejse hen?

Det er for ca. 1 uge, så New Zealand osv duer ikke selvom det da ville være skøøøønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

<3

Definer varmt? Jo sydligere til ækvator jo varmere. Gran Canaria / Tenerife plejer at være fint og er ca. 4-5timer i fly.

Anmeld

5. januar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Definer varmt? Jo sydligere til ækvator jo varmere. Gran Canaria / Tenerife plejer at være fint og er ca. 4-5timer i fly.

Ihvertfald varmere end der er herhjemme lige nu

Vi trænger bare til sol, sommer, varme og hygge og overvejer om vi skal et sted hen i vinterferien...

Vi er ikke så meget til charterferier, vil gerne kunne komme ud og se lidt kulturelt og ikke bare ligge på stranden hele dagen...

Anmeld

5. januar 2011

BabyMus

Egypten måske? Har nu ikke selv været der, men kunne forestille mig at der må være varmt og at der er lidt flere ting at se / lave en charterferie. (:

Anmeld

5. januar 2011

tinasmor

Hvis I ikke har børn i skoleferien (eller selv arbejder med børn) vil jeg abselut vælge IKKE at rejse i vinterferien, uge 7 eller 8. Priserne er skuret totalt meget op i de uger, så man kommer til at betale meget mere end hvis man f.eks vælger nogle uger før eller efter.

God tur hvis I kommer afsted.

Anmeld

5. januar 2011

DK

Egypten.... Det er sååå skønt i egypten!

Billigt, super nemt at komme derned, god kvalitet for pengene! www.atlantisrejser.dk er klart billigst til Egypten og vi har kun været SÅ tilfredse de to gange vi har været afsted. Der er billeder i mit fotoalbum derfra.

Man skal måske bare ikke lige bade i havet, pt Men så vælg et sted med pool! Der skal helst være éen opvarmet pool på hotellet i februar, da det for de fleste mindre børn ellers er lige koldt nok i de øvrige pools (selvom jeg elsker den kølige pool, og synes jeg bliver KOGT i den opvarmede) Men det kommer også an på om det er formiddag eller eftermiddag. -altså det er ikke KOLDT, koldt, bare ikke over 30 grader i den uopvarmede pool, men måske kun 24 grader (som havet herhjemme på en lækker lækker sommerdag) 

Anmeld

5. januar 2011

sarahb

egypten! helt sikkert vi har været der MANGE gange nu og vi elsker det...

Anmeld

5. januar 2011

<3

TbCp skriver:

Ihvertfald varmere end der er herhjemme lige nu

Vi trænger bare til sol, sommer, varme og hygge og overvejer om vi skal et sted hen i vinterferien...

Vi er ikke så meget til charterferier, vil gerne kunne komme ud og se lidt kulturelt og ikke bare ligge på stranden hele dagen...

Gran Canaria og Tenerife er heldigvis meget mere end bare Turisme. Ellers er der Marokko, Marrakech er vidundelig med Souk! Egypten som andre foreslår eller Israel hvis man er til det

Anmeld

5. januar 2011

Lolli

Ægypten!! Vi var dernede ugen op til jul for nogle år siden. Fantastisk sted. Vi havde ca. 30 graders varme og det er på en behagelig måde så også børn kan holde det ud. Der er masser af muligheder for at være kulturelle.  Kan KLART anbefales-

Anmeld

5. januar 2011

TbCp

Men er det bare ikke halvdyrt at tage til Egypten???

Vi er desværre nødt til at tage afsted i vinterferien (uge 8) da det skal passe med mit arbejde.
Selvom det ville være billigere på andre tidspunkter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.