Kan bare ikke klare den lugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Alberts/

kunne ikk klare lugten af nudler og thai mad, lugten af kat slog mig helt ud af kurs,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

MetteMe

Alberts/ skriver:

kunne ikk klare lugten af nudler og thai mad, lugten af kat slog mig helt ud af kurs,

Jeg har selv kat, og hvis den gaber i nærheden af mig er jeg lige ved at omkomme Kan SLET ikke klare lugten.

Tænk man kan blive så sart....

Anmeld

5. januar 2011

Alberts/

MetteMe skriver:

Jeg har selv kat, og hvis den gaber i nærheden af mig er jeg lige ved at omkomme Kan SLET ikke klare lugten.

Tænk man kan blive så sart....

hadet den lugt det var frygtligt,

der var mange ting jeg ike kunne klare, men husker dem ikke rigtig nu,

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

MetteMe skriver:

Ork ja, min liste er også ved at være lang... Jeg kan ikke holde røg ud, bacon er også slem, kaffe, spegepølse, løg og ja køleskab er også sikre måder at sende mig direkte ud på toilettet Tror ikke altid jeg er lige nem at leve sammen med for tiden...

Haha håber ikke at mit bliver så slemt

Anmeld

5. januar 2011

ønskebørn74

Carina1977 skriver:

Jeg er gravid 5+4 idag, og har indtil nu kun døjet med noget kvalme, som kommer og går, men idag var jeg ærligt talt tæt på at ende med hovedet i toilettet.

Jeg har jo hjemmehjælp her, fordi jeg har svært ved at gøre rent. Da hun så støvsugede, så kom den der ækle lugt fra støvsugeren, og det fik virkelig det hele til at vende sig i maven på mig

Må lige høre jer andre. Er der også lugte i bare slet ikke kan klare?

Skynd dig at suge en deciliter vaskepulver med duft i støvsugeren... Så er den klamme lugt væk... Lene

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

ønskebarn74 skriver:

Skynd dig at suge en deciliter vaskepulver med duft i støvsugeren... Så er den klamme lugt væk... Lene

Jeg kan heller ikke klare lugten af parfume, vaskepilver, shampoo og noget i den stil. Jaja jeg ved godt jeg er besværlig  Jeg må bare håbe på at det ikke er nær så slemt næste gang

Anmeld

6. januar 2011

MetteMe

Carina1977 skriver:

Haha håber ikke at mit bliver så slemt

Det håber jeg sandelig heller ikke for dig

Anmeld

6. januar 2011

Tropez

Jeg har et mega problem med lugten af hvidløg, jeg kan sagtens spise det sjovt nok, men selve lugten af det og hvis man har hvidløgs ånde står jeg bare helt af, så er der også det med toiletter især dem på jobbet, nøj hvor bliver man dårlig af andres lugte, og sved det er bare en no go her hos mig, døjer med en kollega der stinker som om han aldrig har været i bad føj jeg kan bare ikke klare det, men det der er mest træls pt er min kærestes ånde når vi ligger i sengen, jeg vågner hvis han ånder mig i hovedet jeg kan slet ikke have det, og må enten vende mig rundt eller trække dynen over snuden det er ikke sjovt, når man nu er vild med manden 

Anmeld

6. januar 2011

Carina1977

Tropez skriver:

Jeg har et mega problem med lugten af hvidløg, jeg kan sagtens spise det sjovt nok, men selve lugten af det og hvis man har hvidløgs ånde står jeg bare helt af, så er der også det med toiletter især dem på jobbet, nøj hvor bliver man dårlig af andres lugte, og sved det er bare en no go her hos mig, døjer med en kollega der stinker som om han aldrig har været i bad føj jeg kan bare ikke klare det, men det der er mest træls pt er min kærestes ånde når vi ligger i sengen, jeg vågner hvis han ånder mig i hovedet jeg kan slet ikke have det, og må enten vende mig rundt eller trække dynen over snuden det er ikke sjovt, når man nu er vild med manden 

Du må købe noget mundskyl til din mand *lol*  

jeg kan heller ikke klare lugten af sved og hvidløgsånde. Min søn havde fået hvidløg den anden dag, og jeg siger dig bare, at hele hans værelse stank

Anmeld

6. januar 2011

Blyb

haha.. Jeg synes der er nogle rigtig gode nogen imellem Jer andre.

Vi har for 3 uger siden investeret ca. 18.000,- i en brændeovn i lejligheden og jeg kan simpelthen bare ikke klare lugten af den. Det er helt forfærdeligt. Må tigge og bede min kæreste om ikke at tænde op i den. For det første lugter den ny. Dvs. der er lidt maling der skal "brændes fast". For det andet, så kan den godt lugte lidt af røg i det vi tænder op og DEN lugt, den kan jeg slet ikke have! Jeg bliver virkelig dårlig af den.. Min kæreste er så ked af vi ikke rigtigt kan bruge den.. haha..jeg synes bare det er sjovt, for det betyder jeg har en masse dejlige hormoner i kroppen

Blyb 8+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.