Kan bare ikke klare den lugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.757 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

Carina1977

Jeg er gravid 5+4 idag, og har indtil nu kun døjet med noget kvalme, som kommer og går, men idag var jeg ærligt talt tæt på at ende med hovedet i toilettet.

Jeg har jo hjemmehjælp her, fordi jeg har svært ved at gøre rent. Da hun så støvsugede, så kom den der ækle lugt fra støvsugeren, og det fik virkelig det hele til at vende sig i maven på mig

Må lige høre jer andre. Er der også lugte i bare slet ikke kan klare?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

AnneBJ

Jeg magtede slet ikke lugten af køleskab og opvasker...

Anmeld

5. januar 2011

Mor Christa

hahaha hvor sjovt
Jeg ved godt at de fleste ik kan li den her lugt, men hvis nogen pruttede i nærheden af mig da jeg var gravid, så kastede jeg op - og det var HVER gang. Kunne næsten ik tåle at gå p åtoilettet selv og lave stort ;P Ellers kunne jeg ikke ha' lugten af dolmio (det der pasta-sovs) og det er ellers noget af det min kæreste aller bedst ka' li

Anmeld

5. januar 2011

Lilac

hehe, ja, det er bare belastende! Lugten af køleskab og tomatsovs kan jeg slet ikke klare i det her dage... bare belastende! Men det går jo over igen  - før eller siden...

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

Så længe opkasten holder sig væk, så overlever jeg det nok også

Sidst jeg var gravid kunne jeg ikke klare at gå forbi et pizzaria....den lugt derfra, var bare så ækel  

Anmeld

5. januar 2011

hc=k

Da jeg var gravid kunne jeg ikke klare lugten af Cup nudles hehe

Anmeld

5. januar 2011

miss freja

MissChrista skriver:

hahaha hvor sjovt
Jeg ved godt at de fleste ik kan li den her lugt, men hvis nogen pruttede i nærheden af mig da jeg var gravid, så kastede jeg op - og det var HVER gang. Kunne næsten ik tåle at gå p åtoilettet selv og lave stort ;P Ellers kunne jeg ikke ha' lugten af dolmio (det der pasta-sovs) og det er ellers noget af det min kæreste aller bedst ka' li

Det er lige præcis på samme måde som jeg har  Her troede jeg lige, at jeg var den eneste, der var så sær omkring toiletter, prutter mv. Hehe..

Anmeld

5. januar 2011

JustMe

Jeg har længe ikke kunnet klare lugten af opvarmet becel på pande/i gryde eller stegeosen fra kylling.  Det er blevet lidt bedre, men det kan stadig få min mave til at rotere.

Anmeld

5. januar 2011

sara4

uha selv om det er et halvt år siden jeg fødte min datter så husker jeg endnu meget klart den periode hvor jeg var super sart over for lugte. jeg stod helt af på kaffe(og mig der altid har elsket kaffe), skyllemiddel, prutter og ja jeg sad med håndklæde for næsen når jeg gik på wc, men det værste var faktisk at jeg osse fik det rigtig skidt når jeg var ude ved hestene. som inkarneret heste pige så er duften af hest det bedste i verden og så stod jeg der gravid og med alle hormonerne i selvsving over, at jeg ikke ku holde ud, at nusse min hest Men jeg oplevede det sådan, at det forsvandt ca på samme tid som kvalmen(ca tre mdr).

Anmeld

5. januar 2011

MetteMe

Ork ja, min liste er også ved at være lang... Jeg kan ikke holde røg ud, bacon er også slem, kaffe, spegepølse, løg og ja køleskab er også sikre måder at sende mig direkte ud på toilettet Tror ikke altid jeg er lige nem at leve sammen med for tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.