Hvis i nu fik tilbudt et ekstra sæt hænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

LRJ

Det var min sp der tilbød mig det.. Eller nærmere sagde at man kunne få den hjælp og om det var noget jeg ville have.. Det er noget der hedder "En god start" som de kører med i Ringkøbing/Skjern kommune og det er ganske gratis og ikke noget man skal føle sig tvunget til det er et tilbud... Det er 2 damer/piger der kører rundt de er ansat i kommunen.. Og der skal ikke søges om det eller noget som der normalt skal når man vil have noget hjælp..

det er jeg os blevet tilbudt i dag godt nok i vejle kommune, det er så bare 2 sp'er og en psykolog... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

pussepige

Lone H. skriver:

det er jeg os blevet tilbudt i dag godt nok i vejle kommune... 

Det er en super god hjælp.. Jeg er rigtig glad for det... I næste uge feks skal jeg til møde og det tager 2-3 timer der kommer hun og passer Elias...

Anmeld

5. januar 2011

LRJ

pussepige skriver:

Det er en super god hjælp.. Jeg er rigtig glad for det... I næste uge feks skal jeg til møde og det tager 2-3 timer der kommer hun og passer Elias...

jeg aftalte bare at jeg ville ringe hvis jeg fik brug for dem  

Anmeld

5. januar 2011

Faith

Tjuhl skriver:

rengøring...fårk jeg hader det!! man skal ikke kigge nøjere i mine kroge herhjemme, man ved simpelthen ikke hvad man finder af ulækre ting

He he det minder mig om engang min storebror boede på mit værelse i 3 uger ( han er 10 år ældre end mig og flyttet hjemmefra, men var hjemme på ferie, og skulle selvfølgelig låne MIT værelse)

Da han var rejst igen syntes jeg der begyndte at lugte så fælt på værelset og efter en grundig gang rengøring fandt jeg synderen:

EN LEVERPOSTEJSMAD BAG RADIATOREN!!!!! Komplet med mug og det hele

Så min kære storebror har lige ligget og fået sig en klapsammen i sengen og så tabt den ned bag radiatoren. Men samler man den op???? Nej da. Den forsvinder jo nok af sig selv. SVIN!!!!

Anmeld

5. januar 2011

Pige2009

Rengøring og pasning af Laura om tirsdagen

Anmeld

5. januar 2011

NoName

Ja hvad ville jeg bruge dem til???

måske rengøring og vasketøj som mange af jer andre, men når det så kommer til stykket, så er jeg ikke vild med tanken om at fremmede skal rode i mit vasketøj og se mine nullermænner i hjørnerne...

så måske til lidt indkøb og aftensmadskokkereren.... men det ville jeg nok heller ikke kunne...

hvem ved, hvem melder sig frivilligt til at prøve????

Anmeld

5. januar 2011

Mi

pussepige skriver:

Det var min sp der tilbød mig det.. Eller nærmere sagde at man kunne få den hjælp og om det var noget jeg ville have.. Det er noget der hedder "En god start" som de kører med i Ringkøbing/Skjern kommune og det er ganske gratis og ikke noget man skal føle sig tvunget til det er et tilbud... Det er 2 damer/piger der kører rundt de er ansat i kommunen.. Og der skal ikke søges om det eller noget som der normalt skal når man vil have noget hjælp..

Hold da op et flot tilbud  

Anmeld

5. januar 2011

Mi

ESB. skriver:

Så skulle hænderne sidde på en dejlig mand og så ville jeg smide ham ned i min seng og have ham der... trænger allermest til en mad...

LOL

Måske kommunen skal overveje sådan et tilbud også

Anmeld

5. januar 2011

Loa

Støvsugning....... Hader det!!

Anmeld

5. januar 2011

NoName

Lone H. skriver:

det er jeg os blevet tilbudt i dag godt nok i vejle kommune, det er så bare 2 sp'er og en psykolog... 

der er åbenbart forskel på fisk... jeg har ikke fået det tilbud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.