Hvis i nu fik tilbudt et ekstra sæt hænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

pussepige

Hva ville i så bruge dem til... Mener at hvis ik fik tilbudt hjælp en eller et par gange i ugen til hva som helst både rengøring børnepasning ja alt.. hva skulle det så være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Stald

pussepige skriver:

Hva ville i så bruge dem til... Mener at hvis ik fik tilbudt hjælp en eller et par gange i ugen til hva som helst både rengøring børnepasning ja alt.. hva skulle det så være??

til at lave mad haha

Anmeld

5. januar 2011

Mi

Oprydning!!!!!!!

Det er som at feje blade sammen i stormvejr at holde vores hjem opryddet

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

5. januar 2011

pussepige

Nu har jeg været så heldig at i den kommune hvor jeg bor kan man få tilbudt hjælp (gratis) hvis man har børn/barn mellem 0-3 år.. Skal så bare finde ud af hvad det er jeg vil have hjælp til.. Indtil videre har jeg sagt sådan noget som at få lagt vasketøj sammen, støvsuge og vaskegulv... Der er ikke noget tidspunkt på dagen det skal være man bestemmer helt selv om det er formiddag morgen aften.. Hvis man nu feks har brug for hjælp til at få puttet unger eller sådan..

Anmeld

5. januar 2011

Mi

Får alle som har børn mellem 0 og 3 år tilbudt denne hjælp? For det lyder da helt vildt  Hvem sender de ud for at hjælpe og er det helt gratis?

Marianne

Anmeld

5. januar 2011

Faith

MarianneSonne skriver:

Oprydning!!!!!!!

Det er som at feje blade sammen i stormvejr at holde vores hjem opryddet

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jep den vil jeg godt tilslutte mig!

Oprydning og rengøring ville jeg elske at få en hånd til

Anmeld

5. januar 2011

oo

rengøring...fårk jeg hader det!! man skal ikke kigge nøjere i mine kroge herhjemme, man ved simpelthen ikke hvad man finder af ulækre ting

Anmeld

5. januar 2011

aarhusmor

Det ville være til støvsugning og til badeværelsesrengøring og tøj læggen sammen

Anmeld

5. januar 2011

pussepige

MarianneSonne skriver:

Får alle som har børn mellem 0 og 3 år tilbudt denne hjælp? For det lyder da helt vildt  Hvem sender de ud for at hjælpe og er det helt gratis?

Marianne

Det var min sp der tilbød mig det.. Eller nærmere sagde at man kunne få den hjælp og om det var noget jeg ville have.. Det er noget der hedder "En god start" som de kører med i Ringkøbing/Skjern kommune og det er ganske gratis og ikke noget man skal føle sig tvunget til det er et tilbud... Det er 2 damer/piger der kører rundt de er ansat i kommunen.. Og der skal ikke søges om det eller noget som der normalt skal når man vil have noget hjælp..

Anmeld

5. januar 2011

Svei

Så skulle hænderne sidde på en dejlig mand og så ville jeg smide ham ned i min seng og have ham der... trænger allermest til en mad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.