Nyt år, tigerspring?, algebra og hvabeha'r?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Jibbe

x skriver:

jeg har skrevet massere af indlæg siden fødslen men tak!

Ja men ikke helt så mange som du plejer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

til et sted hvor jeg kan se din vikle

ahaaaaa, du kan se den på mamaslife.dk den hedder en ellevill vikle og min er lilla og så kan du også se den på youtube

Anmeld

5. januar 2011

mariamiss6

x skriver:

ahaaaaa, du kan se den på mamaslife.dk den hedder en ellevill vikle og min er lilla og så kan du også se den på youtube

okay

Anmeld

5. januar 2011

AnneBJ

Det er så livsbekræftende at læse dine indlæg! Selvom jeg ikke kender Jer, føles det som om, i de 7 minutter det tager at læse indlægget, at man kommer helt ind under huden på Jer, for så at blive revet tilbage til virkeligheden igen, når der ikke er mere at læse!

Jeg har ikke glemt dig, ifht. farverne, jeg er bare plaget af blærebetændelse og forhøjet blodtryk, som jeg lige skal finde mig til rette med - jeg sender imorgen!

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Det er så livsbekræftende at læse dine indlæg! Selvom jeg ikke kender Jer, føles det som om, i de 7 minutter det tager at læse indlægget, at man kommer helt ind under huden på Jer, for så at blive revet tilbage til virkeligheden igen, når der ikke er mere at læse!

Jeg har ikke glemt dig, ifht. farverne, jeg er bare plaget af blærebetændelse og forhøjet blodtryk, som jeg lige skal finde mig til rette med - jeg sender imorgen!

det er helt alright

og tusind tak

Anmeld

5. januar 2011

2babygirls

Åhh jeg har det også sådan med SU på dåben at folk bare går ud fra at man ved de kommer.. ihh.. Så på mandag får de sidste en sms om at DET ER SIDSTE CHANCE IDAG !!!!

Anmeld

5. januar 2011

misslea

FEDT FEDT FEDT indlæg x....

Og uuhhh hvor kan jeg genkende meget af dét, du skriver, JØSSES!!

Anmeld

5. januar 2011

Rosa

Endnu et herligt indlæg, - jeg blev lidt nysgerrig på hvad I besluttede jer for mht. Sørens familie og navngivningsfesten?

Og så en stor krammer for januardepperen  

Knus 

Rosa

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Endnu et herligt indlæg, - jeg blev lidt nysgerrig på hvad I besluttede jer for mht. Sørens familie og navngivningsfesten?

Og så en stor krammer for januardepperen  

Knus 

Rosa

vi har inviteret dem...så må det briste eller bære. hans ene søster der jo har været her to gange, sagde sidst at "det er fuldkommen ligegyldigt hvor I holder det, selvfølgelig kommer vi" (jeg er lige ved at tude når jeg skriver det, for Søren blev bare så stjerneglad da hun sagde det).

den anden søster smsede og aflyste deres besøg lige før jul, men skrev at de kom hele flokken.

så nu er det bare hans storebror - ham der virkelig ikke kunne køre helt til fyn blot for at se på en baby. så jeg regner ikke med at han kan tage hele vejen til københavn heller...og da slet ikke når hun ikke skal indvies i den kristne tro

jeg er nået dertil hvor jeg ikke gider tænke på dem i den forbindelse, vores venner kommer og min familie kommer og de skal nok sørge for hun blir fejret med manér uanset hvad

Anmeld

5. januar 2011

Dansker i England

Du skriver altså helt fantastisk. Tak for indblikket i dit liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.