Noget med avocado

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Zafir

Jeg bruger stort set altid avocado i salat. Det giver en dejlig snasket salat, uden at ejg behøver at spise dressing på

Men derudover:

Så æg og rejer og avocado.

Laks på alle mulige måder med avocado

(bagt avocado med rejer og halløj har jeg fået på en restaurant KAN IKKE ANBEFALES)

Tom spiser tit capacio (staves) med avocado - jeg selv er ikke lige til råt kød.

Men altså, aaaaaaaaaaalt muligt kan man da lave med avocado ... MÅMS  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Zafir

JulieE skriver:

Ja, det lyder mærkeligt... så  det må prøves Har lært af min kokkesvoger, at de mærkeligste sammensætninger kan smage godt., f.eks Citrontærte med basilikumcreme

Aaaarh... Det er jo også snyd fordi man kan spise basilikum til ALT (også jordbær )

Men jeg har før hørt om lagkagecreme lavet på avocado. har bare aldrig prøvet det

Anmeld

5. januar 2011

JulieE

Avocado er en fantastisk ting Men det er altid godt med nogle nye idéer...

Om sommeren laver jeg tit en slags tzaziki med most avocado og dampet spinat, hvidløg og græsk yoghurt. dte smager helt fantastisk

Bagt avocado... det lyder altså heller ikke særlig lækkert

Anmeld

5. januar 2011

JulieE

Zafir skriver:

Aaaarh... Det er jo også snyd fordi man kan spise basilikum til ALT (også jordbær )

Men jeg har før hørt om lagkagecreme lavet på avocado. har bare aldrig prøvet det

Ja, den lagkage med avoocado har jeg også set opskriften på, men endnu ikke har mod på at prøve

Anmeld

5. januar 2011

Ni-ko-li-ne

JulieE skriver:

Klasssikrere, som ejg da helt havde glemt, tak

velbekomme.... jeg er ganske ide forladt... hi hi... men det var lige dem jeg kunne komme i tanke om

Anmeld

5. januar 2011

JulieE

Ni-ko-li-ne skriver:

velbekomme.... jeg er ganske ide forladt... hi hi... men det var lige dem jeg kunne komme i tanke om

Jeg havde helt glemt hvor godt avocado og rejer smager sammen. Dte må jeg snart spise men tror altså dend er chokolademousse vandt denne gang -det må simpelthen prøves

Anmeld

5. januar 2011

Cris

Hvad med nogle ruller? Her hjemme vi elsker rester   Man smider det, man godt kan lide i en tortilla og så noget salat, avocado, dressing/creme fraiche/græsk yogurt og lidt chili og så man ruller det og haps! Det var en lækker frokost eller mellem måltid

Anmeld

5. januar 2011

Zafir

JulieE skriver:

Ja, den lagkage med avoocado har jeg også set opskriften på, men endnu ikke har mod på at prøve

Men hvis nu moussen er god, så kan man jo bruge den i kage

Anmeld

5. januar 2011

JulieE

Cris skriver:

Hvad med nogle ruller? Her hjemme vi elsker rester   Man smider det, man godt kan lide i en tortilla og så noget salat, avocado, dressing/creme fraiche/græsk yogurt og lidt chili og så man ruller det og haps! Det var en lækker frokost eller mellem måltid

Det lyder også rigtig lækkert. God måde at udnytte rester på

Anmeld

5. januar 2011

JulieE

Zafir skriver:

Men hvis nu moussen er god, så kan man jo bruge den i kage

Åh ja... Du siger noget der

Ellers er her opskriften på den lagkage, med avocado jeg har hørt om:

http://hovedretter.dk/opskrift/1473__.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.