PernilleB skriver:
Kan godt følge dig... for hvis du fortælle dig alt mulig lort om hendes fødsel og din slet ikk er som hende, så har det sat en masse tanker igeng hos dig, og hvis du pludselig bliver stresset under din fødsel, jamen det er ikk godt for barnet... så er spørgsmålet, onm du er stærk nok til a slette hendes beskeder inden du læser dem..??
men sådan som du fortæller hun er, så tror jeg ikk på hun viser nederlag ved a sige hun næsten ikk kunne klare det... tror bare hun skriver at det gik ihhh og åhhh så perfekt, og lægerne aldrig ha
de set så smukt et barn... jaja, bull shit med hende..!!!
1. der er ikk nogle fødsler der ikk er hårde på den ene eller anden måde.
2. alle børne er lige krøllede og våde, og smukke når de kommer til verden.
3. du må ikk lade hende få dig ned med nakken... du skal konsentere dig om dit lille mirakel i maven, og kun det... og tag deet fra en der ved hvordan det er.!!!: tror mig hun vågner op en dag og ser den virkelige verden, og det er ikk rart i staren, for man står som regl ALENE og glor på verdens ende..!!
op med humøret, smid tankerne om hende væk..!!
hyg dig med din familie her i snevejret... nyd dig mave..!! er lidt misundelig... savner min mave..
Tusind tak, mundrede lidt op. Jeg må nok blive mere standhaftig, og overveje det "venskab" meget nøje, når det giver mere bekymring og negativt, end positivt