Er både vred og skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

Kan godt følge dig... for hvis du fortælle dig alt mulig lort om hendes fødsel og din slet ikk er som hende, så har det sat en masse tanker igeng hos dig, og hvis du pludselig bliver stresset under din fødsel, jamen det er ikk godt for barnet... så er spørgsmålet, onm du er stærk nok til a slette hendes beskeder inden du læser dem..??

men sådan som du fortæller hun er, så tror jeg ikk på hun viser nederlag ved a sige hun næsten ikk kunne klare det... tror bare hun skriver at det gik ihhh og åhhh så perfekt, og lægerne aldrig hade set så smukt et barn... jaja, bull shit med hende..!!!

1. der er ikk nogle fødsler der ikk er hårde på den ene eller anden måde.

2. alle børne er lige krøllede og våde, og smukke når de kommer til verden.

3. du må ikk lade hende få dig ned med nakken... du skal konsentere dig om dit lille mirakel i maven, og kun det... og tag deet fra en der ved hvordan det er.!!!: tror mig hun vågner op en dag og ser den virkelige verden, og det er ikk rart i staren, for man står som regl ALENE og glor på verdens ende..!!

op med humøret, smid tankerne om hende væk..!!

hyg dig med din familie her i snevejret... nyd dig mave..!! er lidt misundelig... savner min mave..

Tusind tak, mundrede lidt op.  Jeg må nok blive mere standhaftig, og overveje det "venskab" meget nøje, når det giver mere bekymring og negativt, end positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

Tusind tak, mundrede lidt op.  Jeg må nok blive mere standhaftig, og overveje det "venskab" meget nøje, når det giver mere bekymring og negativt, end positivt

kan fortælle dig at du fortjener langt bedre, og der er en masse andre rare mennesker i verden, der vil være din veninde...

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

kan fortælle dig at du fortjener langt bedre, og der er en masse andre rare mennesker i verden, der vil være din veninde...

Tusind tak

har dælme også været godt skuffet over hendes opførsel, og nu er bægeret snart fyldt, men varer nok ikke længe før hun finder ud af det, for det fylder kun mere og mere, og dte har man jo ikke brug for, når man selv er højgravid, og snart skal være mor

Anmeld

5. januar 2011

Klumpe-dumpe

Jamen hvis nu hun skriver, for at fortælle hvordan fødslen har været, altså HENDES fødsle, så er det jo meget godt DU ved at ikke 2 fødsler er ens!!!

Og hvad er det lige der holder dig tilbage, for at "slå op" med hende???  (havde det været en kæreste, havde du jo gjort det for længs)

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Jamen hvis nu hun skriver, for at fortælle hvordan fødslen har været, altså HENDES fødsle, så er det jo meget godt DU ved at ikke 2 fødsler er ens!!!

Og hvad er det lige der holder dig tilbage, for at "slå op" med hende???  (havde det været en kæreste, havde du jo gjort det for længs)

Tak for svar, og ja beslutningen er også taget at jeg ikke ønsker venskabet længere, jeg er bare meget i tvivl om hvor længe jeg skal vente, med at smide bomben, om jeg skal være sød og flink, når hun nu lige har født, eller om jeg skal være ligeglad og bare gøre det. På den ene side, er hun jo selv så ego at hvorfor skulle jeg ikke kunne være det, denne ene gang, men på den anden side vil jeg jo heller ikke være led

lidt svært, men ja beslutningen er taget, venskabet er slut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.