Anonym skriver:
tak, men hun var nu også sådan inden, så det er desværre nok ikke bare det, og synes jo også, når jeg har gjort opmærksom på problemet flere gange, at det er utroligt, hun bliver ved at skrive, og samtidig ikke vise interesse for andre end hende selv. desværre har det ikke kun være mig, hendes egen familie og svigerfamilie har hun meget anstrngt arbejde til, pga hendes opførsel, og hun mistede sit eget arbejde, og fik hendes kæreste fyret, pga hendes opførsel 
frygter bare lidt jeg vil modtage sms´er af hende, når hun har født, med jammer, og ting som jeg bestemt ikke har behov for, når det er min tur til at gennemgå fødsel, i meget nær fremtid 
Kan godt følge dig... for hvis du fortælle dig alt mulig lort om hendes fødsel og din slet ikk er som hende, så har det sat en masse tanker igeng hos dig, og hvis du pludselig bliver stresset under din fødsel, jamen det er ikk godt for barnet... så er spørgsmålet, onm du er stærk nok til a slette hendes beskeder inden du læser dem..??
men sådan som du fortæller hun er, så tror jeg ikk på hun viser nederlag ved a sige hun næsten ikk kunne klare det... tror bare hun skriver at det gik ihhh og åhhh så perfekt, og lægerne aldrig ha
de set så smukt et barn... jaja, bull shit med hende..!!!
1. der er ikk nogle fødsler der ikk er hårde på den ene eller anden måde.
2. alle børne er lige krøllede og våde, og smukke når de kommer til verden.
3. du må ikk lade hende få dig ned med nakken... du skal konsentere dig om dit lille mirakel i maven, og kun det... og tag deet fra en der ved hvordan det er.!!!: tror mig hun vågner op en dag og ser den virkelige verden, og det er ikk rart i staren, for man står som regl ALENE og glor på verdens ende..!!
op med humøret, smid tankerne om hende væk..!!
hyg dig med din familie her i snevejret... nyd dig mave..!! er lidt misundelig... savner min mave..