Er både vred og skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2011

Anonym trådstarter

Øv hvor er jeg vred og skuffet. min veninde og jeg, er begge gravide, og hele graviditeten igennem, har hun kun haft næse for sig selv (havde hun så også inden) og det hele var bare så fantastisk, og hun snakkede kun om egne oplevelser, og hver gang jeg også ville dele, feks ved scanninger, blev jeg bare afbrudt og hun snakkede videre om sig selv.

Jeg stoppede så med at skrive til hende, og besluttede nu måtte hun så komme til mig, hun skrev så pludselig, fordi hun havde brug for endnu engang,en skulder at græde ud ved, og forventede jeg stod til rådighed. jeg endte med at skrive at jeg var træt af hun aldrig skrev, og et venskab gik 2 veje, og hun undskyldte og lovede bod og bedring, ingenting skete og skrev igen kort før jul, og igen lovede hun bod og bedring.

Hun skrev en standart besked til mig til nytår, jeg svarede dagen efter og fik ingen respons. Nu skriver hun pludselig at hun nok er gået i fødsel, og igen igen handler det hele om hende(er fair nok når det er fødsel, men orker hende bare ikke mere) og skriver ja du skal ik glæde dig til veer og bla bla, og fik bare den der, gider fandme ik høre mere om dig og dine oplevelser, for hele tiden skal jeg glæde mig til i fremtiden, og hun vil ikke dele mine oplevelser, og jeg skal konstant høre på hendes jammer.... kan hun ikke bare holde sine veer i fred og lade mig blive fri, har ikke behov for at høre de ting, når jeg snart selv står i den situation

arrrggghhh hvor er jeg bare så skuffet over hendes måde at være på, gennem de sidste mange måneder, og hendes konstante kun se sin egen næse

Skulle bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

PernilleB

puha... kom du a med det hele...

Ej, kan godt føle dig i at du sys hun er for meget..!!! Jeg har selv været sådan en som hende, men har fået øjene op nu, og puhaa, for en kælling jeg var..!!! hehe, men det er længe siden nu..!! men vi kan jo håbe på at det kun er hendes hormoner, men der retfærdiggøre ikk de ting hun gør og siger... hun skal ikk "gemme" sig bag graviditeten..!! men op med humøret...

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

puha... kom du a med det hele...

Ej, kan godt føle dig i at du sys hun er for meget..!!! Jeg har selv været sådan en som hende, men har fået øjene op nu, og puhaa, for en kælling jeg var..!!! hehe, men det er længe siden nu..!! men vi kan jo håbe på at det kun er hendes hormoner, men der retfærdiggøre ikk de ting hun gør og siger... hun skal ikk "gemme" sig bag graviditeten..!! men op med humøret...

tak, men hun var nu også sådan inden, så det er desværre nok ikke bare det, og synes jo også, når jeg har gjort opmærksom på problemet flere gange, at det er utroligt, hun bliver ved at skrive, og samtidig ikke vise interesse for andre end hende selv. desværre har det ikke kun være mig, hendes egen familie og svigerfamilie har hun meget anstrngt arbejde til, pga hendes opførsel, og hun mistede sit eget arbejde, og fik hendes kæreste fyret, pga hendes opførsel

frygter bare lidt jeg vil modtage sms´er af hende, når hun har født, med jammer, og ting som jeg bestemt ikke har behov for, når det er min tur til at gennemgå fødsel, i meget nær fremtid

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Øv øv.
Den slags egocentrerede mennesker kan man ikke gøre så meget andet ved end at sætte dem på "ignore" i din verden.
Svar ikke, skriv ikke, så vil jeg tro at hun omsider må fatte pointen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Øv øv.
Den slags egocentrerede mennesker kan man ikke gøre så meget andet ved end at sætte dem på "ignore" i din verden.
Svar ikke, skriv ikke, så vil jeg tro at hun omsider må fatte pointen.

Kærligst
Sussie

Tjaaa ville ønske man kunne sætte hende på en ignorer, i forhold til sms, så jeg ikke behøver få dem, når hun jo nok har født, her inden for de næste par døgn, bla med en masse skræk og div om fødsel, som man jo bestemt ikke har behov for, når det er lige op over for en selv

men ja ellers må jeg jo give hende den hårde skuffe og så ellers blokere hende for resten, hvis hun ikke fatter det

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tjaaa ville ønske man kunne sætte hende på en ignorer, i forhold til sms, så jeg ikke behøver få dem, når hun jo nok har født, her inden for de næste par døgn, bla med en masse skræk og div om fødsel, som man jo bestemt ikke har behov for, når det er lige op over for en selv

men ja ellers må jeg jo give hende den hårde skuffe og så ellers blokere hende for resten, hvis hun ikke fatter det

Du kan jo bare slette sms'erne uden at læse dem og undlade at svare, det ville jeg da gøre, hvis der var et menneske, der ikke behandlede mig godt.

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du kan jo bare slette sms'erne uden at læse dem og undlade at svare, det ville jeg da gøre, hvis der var et menneske, der ikke behandlede mig godt.

Tak for hjælpen

Anmeld

5. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for hjælpen

Held og lykke med det

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Held og lykke med det

Tusind tak

Anmeld

5. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

tak, men hun var nu også sådan inden, så det er desværre nok ikke bare det, og synes jo også, når jeg har gjort opmærksom på problemet flere gange, at det er utroligt, hun bliver ved at skrive, og samtidig ikke vise interesse for andre end hende selv. desværre har det ikke kun være mig, hendes egen familie og svigerfamilie har hun meget anstrngt arbejde til, pga hendes opførsel, og hun mistede sit eget arbejde, og fik hendes kæreste fyret, pga hendes opførsel

frygter bare lidt jeg vil modtage sms´er af hende, når hun har født, med jammer, og ting som jeg bestemt ikke har behov for, når det er min tur til at gennemgå fødsel, i meget nær fremtid

Kan godt følge dig... for hvis du fortælle dig alt mulig lort om hendes fødsel og din slet ikk er som hende, så har det sat en masse tanker igeng hos dig, og hvis du pludselig bliver stresset under din fødsel, jamen det er ikk godt for barnet... så er spørgsmålet, onm du er stærk nok til a slette hendes beskeder inden du læser dem..??

men sådan som du fortæller hun er, så tror jeg ikk på hun viser nederlag ved a sige hun næsten ikk kunne klare det... tror bare hun skriver at det gik ihhh og åhhh så perfekt, og lægerne aldrig hade set så smukt et barn... jaja, bull shit med hende..!!!

1. der er ikk nogle fødsler der ikk er hårde på den ene eller anden måde.

2. alle børne er lige krøllede og våde, og smukke når de kommer til verden.

3. du må ikk lade hende få dig ned med nakken... du skal konsentere dig om dit lille mirakel i maven, og kun det... og tag deet fra en der ved hvordan det er.!!!: tror mig hun vågner op en dag og ser den virkelige verden, og det er ikk rart i staren, for man står som regl ALENE og glor på verdens ende..!!

op med humøret, smid tankerne om hende væk..!!

hyg dig med din familie her i snevejret... nyd dig mave..!! er lidt misundelig... savner min mave..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.