Send os helbredende tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Mathilde

Åh hvor må det være hårdt!

Stakkels drenge.. Jeg håber det snart bliver bedre! Det er sgu synd for jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Ja tiden er knap herhjemme, og siden d. 23 har Tinobassen døjet med maven.. Han har ikke kunnet komme af med noget.. Ja nu er han så indlagt efter vi røg med ambulance natten til mandag.. Han har det rigtig skidt og græder og græder..! Han spiste ikke i 4 døgn hvilket vi reagerede på så i sidste tirsdag var vi ved længe, onsdag ved vagtlægen og torsdag ved vagtlægen..!! Ingen rekation andet end at vi skulle give lactolose og en mikrolax/klyx - da det ikke hjalp kontaktede jeg endnu engang vagtlægen fredag og vi blev sendt på børneafd. i Randers.. Vi fik movicol Junior med hjem men søndag aften skreg han sådan af smerter, og jeg kontaktede børneafd som aftalt hvis det tog til. Det gjorde jeg kl. 00.01 søndag/mandag..!! De mente ikke vi skulle komme ind.. kl. 02.06 ringede jeg så efter ambulancen da han fik i kramper for smerter..!!

Farmand er indlangt med Tino, da Lillebror Liam også døjer med maven.. Han har en meget grim indsnævring i tarmen, så han har fået en undersøgelse af tarmen ( kamera ).. Nu skal vi til opfølgningssamtale med Lillebror Liam på torsdag også beslutter de om han skal opereres eller ej for den indsnævring..!!

Arhh hvor kunne jeg godt bruge en hulens masse helbredende tanker til mine drenge..!! Græder hver dag pga. deres smerter, for jeg kan intet gøre, og føler mig så magtesløs..!!

Knus en grædende, træt og meget nedtryk mor

Det lyder bestemt ikke nemt. Helbredende tanker er sendt afsted! Jeg håber I klarer den alle sammen, og at det snart er overstået.

Anmeld

5. januar 2011

Tulle28

Stakkels små pus og stakkels dig!! Du får masser af helbredende tanker herfra.

Stort  Tulle

Anmeld

5. januar 2011

Laulund87

Åh det er bare så synd for jer smukke!

Du kan altid skrive hvis du har brug for at snakke, det er helt sikkert!

Anmeld

5. januar 2011

Mia&Allan

quar20 skriver:

Ja tiden er knap herhjemme, og siden d. 23 har Tinobassen døjet med maven.. Han har ikke kunnet komme af med noget.. Ja nu er han så indlagt efter vi røg med ambulance natten til mandag.. Han har det rigtig skidt og græder og græder..! Han spiste ikke i 4 døgn hvilket vi reagerede på så i sidste tirsdag var vi ved længe, onsdag ved vagtlægen og torsdag ved vagtlægen..!! Ingen rekation andet end at vi skulle give lactolose og en mikrolax/klyx - da det ikke hjalp kontaktede jeg endnu engang vagtlægen fredag og vi blev sendt på børneafd. i Randers.. Vi fik movicol Junior med hjem men søndag aften skreg han sådan af smerter, og jeg kontaktede børneafd som aftalt hvis det tog til. Det gjorde jeg kl. 00.01 søndag/mandag..!! De mente ikke vi skulle komme ind.. kl. 02.06 ringede jeg så efter ambulancen da han fik i kramper for smerter..!!

Farmand er indlangt med Tino, da Lillebror Liam også døjer med maven.. Han har en meget grim indsnævring i tarmen, så han har fået en undersøgelse af tarmen ( kamera ).. Nu skal vi til opfølgningssamtale med Lillebror Liam på torsdag også beslutter de om han skal opereres eller ej for den indsnævring..!!

Arhh hvor kunne jeg godt bruge en hulens masse helbredende tanker til mine drenge..!! Græder hver dag pga. deres smerter, for jeg kan intet gøre, og føler mig så magtesløs..!!

Knus en grædende, træt og meget nedtryk mor

Åh sødeste lille skat da.... Ja ved ikke hvad jeg skal sige, men husk jeg tænker på jer og håber snart alt er godt igen... Kæmpe knus herfra..

Anmeld

5. januar 2011

Livas mor

Hermed sendes millioner af helbredende tanker afsted til dine to små supermænd

Og en hel masse knus til dig..

Anmeld

5. januar 2011

KajaHH

Lige en kæmpe trøste  herfra.

Jeg håber virkelig snart at jeres drenge får det bedre, og i rigtig kan komme til at hygge jer sammen hele familien.

herfra

Anmeld

5. januar 2011

Papaya

Århhh!!! Sender alle de gode tanker til dig søde, hvor føler jeg med dig! Håber det bedste for jer! Kæmpe  til dig og alt hvad jeg har!

til dig

Anmeld

6. januar 2011

quar20

Tino og far kom hjem igår aftes DOG med meget strænge ordre på at vi skulle have kontakt med sygehuset HVERDAG, og der vil komme en DEL opfølgningssamtaler, og han skal være på movicol Junior i MÅNEDER ..!!

Liam skal heldigvis IKKE opereres...

Tak for alle jeres dejlige tanker og knus - det HELE har hjulpet mig ekstremt meget..!! Jeg er sikker på det er alle JER der har sendt os tanker, der har gjort at de fik lov at komme hjem igår - samt at mine drenge langt om længe kan være samlet med BÅDE MOR OG FAR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.