Send os helbredende tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

quar20

Ja tiden er knap herhjemme, og siden d. 23 har Tinobassen døjet med maven.. Han har ikke kunnet komme af med noget.. Ja nu er han så indlagt efter vi røg med ambulance natten til mandag.. Han har det rigtig skidt og græder og græder..! Han spiste ikke i 4 døgn hvilket vi reagerede på så i sidste tirsdag var vi ved længe, onsdag ved vagtlægen og torsdag ved vagtlægen..!! Ingen rekation andet end at vi skulle give lactolose og en mikrolax/klyx - da det ikke hjalp kontaktede jeg endnu engang vagtlægen fredag og vi blev sendt på børneafd. i Randers.. Vi fik movicol Junior med hjem men søndag aften skreg han sådan af smerter, og jeg kontaktede børneafd som aftalt hvis det tog til. Det gjorde jeg kl. 00.01 søndag/mandag..!! De mente ikke vi skulle komme ind.. kl. 02.06 ringede jeg så efter ambulancen da han fik i kramper for smerter..!!

Farmand er indlangt med Tino, da Lillebror Liam også døjer med maven.. Han har en meget grim indsnævring i tarmen, så han har fået en undersøgelse af tarmen ( kamera ).. Nu skal vi til opfølgningssamtale med Lillebror Liam på torsdag også beslutter de om han skal opereres eller ej for den indsnævring..!!

Arhh hvor kunne jeg godt bruge en hulens masse helbredende tanker til mine drenge..!! Græder hver dag pga. deres smerter, for jeg kan intet gøre, og føler mig så magtesløs..!!

Knus en grædende, træt og meget nedtryk mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Moar2011

liige en krammer til dig

oh my good en omgang i er igennem ..

håber alt snart blir bedre for jer alle 4..

Anmeld

4. januar 2011

marhemor

Puhhhaaa...

Sender en masse varme og helbredende tanker!!! Håber at begge drenge snart er friske igen

Anmeld

4. januar 2011

quar20

Babyklar skriver:

liige en krammer til dig

oh my good en omgang i er igennem ..

håber alt snart blir bedre for jer alle 4..

1000 mange gange tak...

Ja tak skæbne det var ikke lige hvad jeg regnede med vi skulle igennem..!! Men modgang gør stærk, og det siger jeg til mig selv 1000 gange i døgnet - bare for at holde mig oppe..

Anmeld

4. januar 2011

quar20

marhemor skriver:

Puhhhaaa...

Sender en masse varme og helbredende tanker!!! Håber at begge drenge snart er friske igen

mange mange tak

Anmeld

4. januar 2011

Moar2011

quar20 skriver:

1000 mange gange tak...

Ja tak skæbne det var ikke lige hvad jeg regnede med vi skulle igennem..!! Men modgang gør stærk, og det siger jeg til mig selv 1000 gange i døgnet - bare for at holde mig oppe..

ja, det er du hvis os nødt til for ikke at knække sammen selv..

hold da op i er seje

Anmeld

5. januar 2011

quar20

Babyklar skriver:

ja, det er du hvis os nødt til for ikke at knække sammen selv..

hold da op i er seje

Anmeld

5. januar 2011

Mette.

Det lyder som en rigtig barsk omgang. Jeg håber snart de finder ud af hvordan i løser det bedst for de to guldklumper, så de ikke skal have ondt.

Tusind  til jer og  for at de snart får det bedre..

Anmeld

5. januar 2011

Trine89

sikke da en omgang  

Massere af positive tanker herfra. 

Anmeld

5. januar 2011

Chewy

Årgh, din stakkel Og stakkels dine drenge Milliarder af helbredende tanker sendes jeres vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.