nogen der kan anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Mama3

sne190810 skriver:

MASH i Bredgade

http://www.mashsteak.dk/index.html#/home

Ved ikke mht. priserne om det er for meget .. Men mange snakker godt om den, hvis man taler om gode store steaks

det ser rigtig lækkert ud men hold da op det er nogen store bøffer man får der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Low

Filucca&Smilla skriver:

hejsa

jeg kender ikke stedet, hva får man der??  og hvor ligger det?

Det ligger på Christiania eller i kanten. På Christianshavn. Der er nok ikke så mange der vil der ind omkring og trappen op til restauranten er heller ikke særlig pæn men så når man der kommer der op er der rigtig flot faktisk. Første gang jeg skulle der ind og spise så tænkte jeg: Dér ind? men jeg gav det en chance og er ret glad for stedet

Man kan få alt muligt forskelligt mad. Det er ikke nogle bestemte temaer hvis man kan sige det sådan. Det bedste jeg har prøvet der inde er deres mørbrad ret. Jeg har kun haft gode oplevelser der inde synes jeg. 

Anmeld

7. januar 2011

Mama3

Low skriver:

Det ligger på Christiania eller i kanten. På Christianshavn. Der er nok ikke så mange der vil der ind omkring og trappen op til restauranten er heller ikke særlig pæn men så når man der kommer der op er der rigtig flot faktisk. Første gang jeg skulle der ind og spise så tænkte jeg: Dér ind? men jeg gav det en chance og er ret glad for stedet

Man kan få alt muligt forskelligt mad. Det er ikke nogle bestemte temaer hvis man kan sige det sådan. Det bedste jeg har prøvet der inde er deres mørbrad ret. Jeg har kun haft gode oplevelser der inde synes jeg. 

det lyder da spændende måske vi skulle prøve det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.