nogen der kan anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Mama3

en go restaurant i kbh vi er så heldige at vi skal til p3 guld den 14. januar og så ville vi gerne ud og spise et rigtig godt sted, og da vi er fra kolding så kender vi ikke rigtig noget i hovedstaden

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

TineA

Hej

Prøv hjemmesiden aok.dk, så kan muligvis blive inspireret!

Anmeld

4. januar 2011

sne190810

Filucca&Smilla skriver:

en go restaurant i kbh vi er så heldige at vi skal til p3 guld den 14. januar og så ville vi gerne ud og spise et rigtig godt sted, og da vi er fra kolding så kender vi ikke rigtig noget i hovedstaden

på forhånd tak

Uha, det er jo et stort marked

Hvilke mad er i til? Hvilke prisleje? Og beliggenhed?

Anmeld

4. januar 2011

Mama3

sne190810 skriver:

Uha, det er jo et stort marked

Hvilke mad er i til? Hvilke prisleje? Og beliggenhed?

vi er til gode bøffer prisen betyder ikke så meget, men det skal være en anden standart end jensensbøfhus hvis du forstår

Anmeld

4. januar 2011

sus73

Man kan få gode bøffer på A Hereford Beefstouw ved Tivoli

Anmeld

4. januar 2011

sne190810

Filucca&Smilla skriver:

vi er til gode bøffer prisen betyder ikke så meget, men det skal være en anden standart end jensensbøfhus hvis du forstår

MASH i Bredgade

http://www.mashsteak.dk/index.html#/home

Ved ikke mht. priserne om det er for meget .. Men mange snakker godt om den, hvis man taler om gode store steaks

Anmeld

4. januar 2011

K&S

Uha, kan VARMT anbefale Sale E Pepe, Ndr. Fasanvej  

http://www.saleepepe.dk/menu_dansk.htm

Det er SUPER lækker mad og en dejlig intim stemning...!

Anmeld

4. januar 2011

Fenris

sne190810 skriver:

MASH i Bredgade

http://www.mashsteak.dk/index.html#/home

Ved ikke mht. priserne om det er for meget .. Men mange snakker godt om den, hvis man taler om gode store steaks

MASH ROCKSHelt klart lækkert-men i den dyre ende....Men jeg syntes det er pengene værd

Anmeld

4. januar 2011

Low

Filucca&Smilla skriver:

på forhånd tak

Jeg synes personligt at spiseloppen er super god og ude fra skulle man slet ikke tro om det. Den er også rigtig flot når man kommer der op og betjeningen er også super. Men stadet er måske ikke passende

Anmeld

6. januar 2011

Mama3

Low skriver:

Jeg synes personligt at spiseloppen er super god og ude fra skulle man slet ikke tro om det. Den er også rigtig flot når man kommer der op og betjeningen er også super. Men stadet er måske ikke passende

hejsa

jeg kender ikke stedet, hva får man der??  og hvor ligger det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.