Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Heej tøser <3 Nu har jeg været ved 8 ugers tjek , men glemte selvf. og høre ang. træning osv.. Men alt var som det skulle være osv... så ved i hvordan det er med træning ? Altså kan jeg godt tage ned på løbebåndet og lave mavebøjninger igen ??? Hvad gjorde i ?? Skal lige siges jeg stadig har lidt ondt i bækkenet .... Knus Tine <3
Heej tøser <3
Nu har jeg været ved 8 ugers tjek , men glemte selvf. og høre ang. træning osv.. Men alt var som det skulle være osv... så ved i hvordan det er med træning ? Altså kan jeg godt tage ned på løbebåndet og lave mavebøjninger igen ??? Hvad gjorde i ??
Skal lige siges jeg stadig har lidt ondt i bækkenet ....
Knus Tine <3
http://www.xn--lgehndbogen-08aj.dk/default.aspx?menu=2627&submenu=2628&document=24804
Der står lidt her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har snakket med en fittnes træner om det og han sagde at så længe der ikke var nogle komplikationer under fødslen og efter. Så kan man bare træne så meget man har lyst dog tænke på ikke at overlaste bækkenet for meget
Maggieh skriver: jeg har snakket med en fittnes træner om det og han sagde at så længe der ikke var nogle komplikationer under fødslen og efter. Så kan man bare træne så meget man har lyst dog tænke på ikke at overlaste bækkenet for meget
Okay tak for svar smukke
morethanperfect skriver: Okay tak for svar smukke
så lidt da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128