Træning efter fødslen ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

morethanperfect

Heej tøser <3

Nu har jeg været ved 8 ugers tjek , men glemte selvf. og høre ang. træning osv.. Men alt var som det skulle være osv... så ved i hvordan det er med træning ? Altså kan jeg godt tage ned på løbebåndet og lave mavebøjninger igen ??? Hvad gjorde i ??

Skal lige siges jeg stadig har lidt ondt i bækkenet .... 

Knus Tine <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

MetteMTH

morethanperfect skriver:

Heej tøser <3

Nu har jeg været ved 8 ugers tjek , men glemte selvf. og høre ang. træning osv.. Men alt var som det skulle være osv... så ved i hvordan det er med træning ? Altså kan jeg godt tage ned på løbebåndet og lave mavebøjninger igen ??? Hvad gjorde i ??

Knus Tine <3

Hvis du stadig bløder, så tror jeg at du skal vente med at lave mavebøjninger, til du er holdt op med det..

Anmeld

4. januar 2011

Amso

Jeg har hørt der skal gå 3 måneder inden man begynder rigtigt at træne..? Men er ikke sikker..

Anmeld

4. januar 2011

morethanperfect

Mette88 skriver:

Hvis du stadig bløder, så tror jeg at du skal vente med at lave mavebøjninger, til du er holdt op med det..

Det gør jeg ikke ... ?

Anmeld

4. januar 2011

morethanperfect

Amso skriver:

Jeg har hørt der skal gå 3 måneder inden man begynder rigtigt at træne..? Men er ikke sikker..

Åhh kan næsten ikke vente mere ... Heh ..

Anmeld

4. januar 2011

Amso

morethanperfect skriver:

Åhh kan næsten ikke vente mere ... Heh ..

Det skulle være noget med at man skal være sikker på at bækkenbunden er ved at være stram igen efter fødselen.. Hvis man begynder for tidligt og glemmer at spænde under idræt det første stykke tid, kan man få problemer med ufrivillig vandladning. Ved det ikke, men man hører jo en masse. Ellers ring til lægen og hør ham ad, eller en JM.. de må vide det

Anmeld

4. januar 2011

morethanperfect

Amso skriver:

Det skulle være noget med at man skal være sikker på at bækkenbunden er ved at være stram igen efter fødselen.. Hvis man begynder for tidligt og glemmer at spænde under idræt det første stykke tid, kan man få problemer med ufrivillig vandladning. Ved det ikke, men man hører jo en masse. Ellers ring til lægen og hør ham ad, eller en JM.. de må vide det

Ja okay Tak ..Det vil jeg gøre

Anmeld

4. januar 2011

MetteMTH

morethanperfect skriver:

Det gør jeg ikke ... ?

Okay.. tror du skal vente til du ikke har ondt i dit bækken længere. jeg kunne ihvertfald mærke at jeg ikke skulle begynde med mavebøjninger.. Men jeg blødte også i 2 mdr tror jeg- Men du kan da godt begynde at stå på la cross maskiner.. gjorde jeg.. Glæder mig også til at jeg lige får taget mig sammen til at træne igen, men føler bare ikke man kan overskue det, når man har sådan et bette en.

Anmeld

4. januar 2011

morethanperfect

Mette88 skriver:

Okay.. tror du skal vente til du ikke har ondt i dit bækken længere. jeg kunne ihvertfald mærke at jeg ikke skulle begynde med mavebøjninger.. Men jeg blødte også i 2 mdr tror jeg- Men du kan da godt begynde at stå på la cross maskiner.. gjorde jeg.. Glæder mig også til at jeg lige får taget mig sammen til at træne igen, men føler bare ikke man kan overskue det, når man har sådan et bette en.

Hvad er det for nogle maskiner .. Men tror du der sker noget ved at løbe ???

Jeg har heller ikke overskud pt. men syns jeg blir nød til det .. Min selvtillid er 0000 ..

Anmeld

4. januar 2011

Low

morethanperfect skriver:

Heej tøser <3

Knus Tine <3

Min jordmoder sagde at efter 8 uger så måtte man gerne . Jeg startede selv efter 4 uger og det skete der intet ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.