birgitte skriver:
hej igen No panic! nu må du endelig ikke gi op det skal såmen da nok gå det er jo bare 3 kager ovenpå hinanden
og du kan evt bruge de der trægrillspyd til at sætte imellem kagerne som afstivníng. der er det så vigtigt at huske at du sætter én pind i finder længden (som er lige under kageoverfladen med overtrækket på) og klipper den af og derefter klipper du de resterende til samme lag efter den første pind for så er du sikker på at kagen ikke vælter selvom kagen under skulle være lidt skæv. du sætter tre til fire pinde alt efter lagets str. eks vis 4 i den nederste og tre i de to øverste
kagepap kan du evt spørge din bager om du kan få lov at købe et par stykker.. du ved dem de ligger under kagerne. her er det vigtigt at kagepappet klippes til så det ikke ses uden for kagen, jeg plejer gerne at lave det 0,5 cm mindre en den kage der skal stå derpå.
bare spørg hvis der er noget jeg har forklaret på volapyk så skal jeg forsøge at gøre det bedre
Hold da op hvor du får det til at lyde legende-let - tror også at jeg tager kampen op :-)
Og havde faktisk planlagt at sætte to sugerør sammen og så smide en træpind ind i - det håber jeg holder :-)
Hmm, skal lige se om jeg har forstået det rigtigt..
Skal jeg først stikke en pind ned, og klippe den til - og så klippe de andre efter den?
Skal jeg sætte en i hvert hjørne og en i midten f.eks.?
Hvad så når man spiser kagen - tager man så først det øverste lag af og skære i den?
Anmeld