Hvornår kan man se kønnet på en scanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Camumilla skriver:

Vi skal have en lille dreng...  Vi var inde på en privatklinik i København...

Hvad koster det på en privatklinik??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Camumilla

Anjamichell skriver:

Hvad koster det på en privatklinik??

Vi gav 1100kr. Vi fik 2 og 3D billeder med hjem plus en dvd der varer et kvarters tid... Det er hele undersøgelsen der ligger derpå...

Anmeld

4. januar 2011

Moar2011

Aprilmor11 skriver:

Hvad sker der i Februar / Marts ?

Åhh, hvor kedeligt at han tager afsted kort efter fødsel

der vender manden hjem igen han tager afsted i august og kommer hjem igen omkring febuar/marts månede. Ja, det er øv. men det er også en af hans drømme..

Anmeld

4. januar 2011

betiinsen

jeg var også sikker på det blev en dreng, men det er en pige.. de ville og kunne ikke sige noget til NF scanning, men var til kønsscanning da jeg var 14+4, og der kunne de se det blev en pige.. og det kunne de så lige tjekke op på til md scanning

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Babyklar skriver:

der vender manden hjem igen han tager afsted i august og kommer hjem igen omkring febuar/marts månede. Ja, det er øv. men det er også en af hans drømme..

Nårh tager afsted i år og kommer hjem i 2012 .. Nu er jeg med .. Jah, de skal jo ikke droppe deres drømme, men det er da synd at det er lige når lille manden ikke er så stor ..

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Camumilla skriver:

Vi gav 1100kr. Vi fik 2 og 3D billeder med hjem plus en dvd der varer et kvarters tid... Det er hele undersøgelsen der ligger derpå...

Hvor er det henne ?

Anmeld

4. januar 2011

lauras*mor*

vi kunne se det ved en 3d scanning i uge 16+1 :-)

Anmeld

4. januar 2011

Moar2011

Nårh tager afsted i år og kommer hjem i 2012 .. Nu er jeg med .. Jah, de skal jo ikke droppe deres drømme, men det er da synd at det er lige når lille manden ikke er så stor ..

den lille er 6uger ca og så farmand hjemme efter 6mdr. og som nogen sir han er så lille til den tid at det er mere mor der har brug for at farmand er hjemme end sønne mand er, hvis du forstår.

Anmeld

4. januar 2011

Kløver

Anjamichell skriver:

Hvornår kunne I få kønnet at vide på jeres babyer?? I hvilken uge??

hvis man får lavet privat scanning er det lidt forskelligt hvornår de vil garantere kønnet, men de fleste steder er det enten 16 eller 17 fulde uger. ellers kan man i mange tilfælde få det at se ved MD-scanningen. det er ofte for tidligt ved nakkefold, og ved at ved private steder kan de have noget med etik, ang det at få kønnet af vide så tidligt pga abortgrænse.

Så hvis du ikke vil betale for en scanning, mellem de 2 scanninger man får tilbudt, kan man først få det at vide (hvis de kan se det, og vil fortælle det) når man skal til MD-scanningen, som ligger omkring uge 20

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Babyklar skriver:

den lille er 6uger ca og så farmand hjemme efter 6mdr. og som nogen sir han er så lille til den tid at det er mere mor der har brug for at farmand er hjemme end sønne mand er, hvis du forstår.

Jah det er rigtigt .. Men han ville jo være fremmet for lille manden når han kommer hjem .. Det var mere det jeg desværre tænkte, men alt sammen skal jo nok gå, når han ikke er ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.