Hvornår kan man se kønnet på en scanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.626 visninger
43 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Hvornår kunne I få kønnet at vide på jeres babyer?? I hvilken uge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Moar2011

jeg var til kønsscanning da jeg var 16+5 - og der var det tydeligt hvad det blev

hvor langt er du ?

Anmeld

4. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg er 12+0  Og jeg skal til nakkefoldsscanning på torsdag så jeg tænkte bare på om der var nogen som helst lille mulighed for at man måske kunne ane kønnet

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Anjamichell skriver:

Hvornår kunne I få kønnet at vide på jeres babyer?? I hvilken uge??

Til MD-scanning var det rigtig tydligt at se og der var jeg 20+4 , men intet at se til NF-scanning 13. uge .. Men det kommer vidst at på, hvordan barnet ligger ..

Anmeld

4. januar 2011

Moar2011

Anjamichell skriver:

Jeg er 12+0  Og jeg skal til nakkefoldsscanning på torsdag så jeg tænkte bare på om der var nogen som helst lille mulighed for at man måske kunne ane kønnet

det tror jeg bestemt ikke at du skal regne med. - da jeg var NF-scanning, der synes jeg også at jeg så en tap , men så sagde damen at det os sagtens kunne være navle snoren..

Anmeld

4. januar 2011

anjamichell@gmail.com

aaj det er bare så spændende ikk??  Selvom jeg stort set ikk tvivler på at det bli'r en pige

Anmeld

4. januar 2011

Moar2011

Anjamichell skriver:

aaj det er bare så spændende ikk??  Selvom jeg stort set ikk tvivler på at det bli'r en pige

hvorfor tror du at det blir en pige ?

Anmeld

4. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Fordi jeg føler det sådan

Og fordi jeg har fået det at vide gennem en clairvoyant men det er en lang historie... Hun fortalte mig at jeg var gravid inden jeg selv vidste det

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Babyklar skriver:

det tror jeg bestemt ikke at du skal regne med. - da jeg var NF-scanning, der synes jeg også at jeg så en tap , men så sagde damen at det os sagtens kunne være navle snoren..

Og jeg var sikker på at det blev en pige, for der var intet tegn på at det blev en dreng til NF, men det ændrede sig hurtigt til MD

Anmeld

4. januar 2011

Moar2011

Aprilmor11 skriver:

Og jeg var sikker på at det blev en pige, for der var intet tegn på at det blev en dreng til NF, men det ændrede sig hurtigt til MD

glæder mig til at høre om du gætter rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.