hvad fejler jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Bondepigen

Apples skriver:

har i over en månede nu gået og været skiftevis forkølet, dagen efter ok, og så samme omgang igen. Troede det måske er allergi, så skal tjeckes for allergier på mandag. Op til weekenden fik jeg influenza symptomer (ondt i led og krop og ingen energi) og nytårsaften fik jeg simpelthen så ondt i min hals. Det gik over igår men nu har jeg det skidt igen....Min krop føles helt ved siden af sig selv, og det føles som om mit immunforsvar er brudt sammen. Mit hovede er bare ikke lige så sygt som kroppen hvis i forstår...Det er så ubehageligt og jeg vil bare så gerne være mig selv igen nu. Min nakke gør ondt og jeg er bare utilpas- men ingen feber på noget tidspunkt!!! Hvad fejler jeg dog? Fik en tid hos lægen idag og forklarede præcis som jeg har det og fik taget blodprøver som skal tjecke nyrer, lever, blodsukker, jern osv- og på fredag får jeg svar...Håber ikke det er noget alvorligt, men håber de finder noget som jeg kan få noget imod, så jeg kan få det bedre- jeg er ALDRIG (syv ni tretten) syg, så det her ,flere mdrs, forløb er jeg godt træt af...ØV

Nå men ville bare lige ud med det- og hvis der er nogen der kan genkende til det jeg skriver vil jeg meget gerne høre fra jer......

-anita

Jeg ved ikke hvad du kan fejle, men kan fortælle dig, at jeg osse er syg hele tiden og har været det lige siden d. 8. november, hvor jeg fandt ud af jeg var gravid..

Halsbetændelse, så influenza symptomer (men blev podet og det var ikke influenza), så kold lungebetændelse flere forkølelser og bihulebetændelse, lungehindebetændelse og en masse fnidder-fnadder. Jeg er på pencillin for jeg ved ikke hvilken gang, siden starten af november..er holdt op med at holde styr på det... Men vi er ikke de eneste.. kender flere der har det på samme måde.

Det er meget mærkeligt.. måske er det den kolde vinter??

God bedring!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Fenris

tingimor skriver:

har lægget med noget ligne i 8 uger nu.. også lige i kvalme perioden af min graviditet så har ikke været sjovt. De sagde det var en virus der vandret i kropppen. den ene dag ondt i halsen den anden dag i hoved og nakke. men aldrig feber. 

også bare masser af snot og hosten. men er begyndt at slippe nu håber jeg så...

krydser finger for dig at det snart vil gå over

Rart at høre fra en Som har haft det - det lyder nøjagtig som det jeg har - fik du taget blodprøver eller hvordan ?

Anmeld

5. januar 2011

L.J.L

Apples skriver:

Tak søs - det eneste der afholder mig fra at det kan være influenza er at det kommer og går hele tiden , og mit hovede føler sig ikke "sygt" som kroppen ...lidt svært at forklare - men jeg skal nok give besked fredag når vi får svar

du er ikke gravid vel?

Anmeld

5. januar 2011

Fenris

bondepigen skriver:

Jeg ved ikke hvad du kan fejle, men kan fortælle dig, at jeg osse er syg hele tiden og har været det lige siden d. 8. november, hvor jeg fandt ud af jeg var gravid..

Halsbetændelse, så influenza symptomer (men blev podet og det var ikke influenza), så kold lungebetændelse flere forkølelser og bihulebetændelse, lungehindebetændelse og en masse fnidder-fnadder. Jeg er på pencillin for jeg ved ikke hvilken gang, siden starten af november..er holdt op med at holde styr på det... Men vi er ikke de eneste.. kender flere der har det på samme måde.

Det er meget mærkeligt.. måske er det den kolde vinter??

God bedring!

Tak for dit svar - ja noget underligt noget ..god bedring til dig

Anmeld

5. januar 2011

Fenris

linselouise skriver:

du er ikke gravid vel?

Nej for Søren 

Anmeld

5. januar 2011

Fenris

linselouise skriver:

du er ikke gravid vel?

Nej for Søren 

Anmeld

5. januar 2011

tingimor

Apples skriver:

Rart at høre fra en Som har haft det - det lyder nøjagtig som det jeg har - fik du taget blodprøver eller hvordan ?

Fik taget blodprøver hver mandag de første 5 uger men der var intet at komme efter der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.