hvad fejler jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Fenris

har i over en månede nu gået og været skiftevis forkølet, dagen efter ok, og så samme omgang igen. Troede det måske er allergi, så skal tjeckes for allergier på mandag. Op til weekenden fik jeg influenza symptomer (ondt i led og krop og ingen energi) og nytårsaften fik jeg simpelthen så ondt i min hals. Det gik over igår men nu har jeg det skidt igen....Min krop føles helt ved siden af sig selv, og det føles som om mit immunforsvar er brudt sammen. Mit hovede er bare ikke lige så sygt som kroppen hvis i forstår...Det er så ubehageligt og jeg vil bare så gerne være mig selv igen nu. Min nakke gør ondt og jeg er bare utilpas- men ingen feber på noget tidspunkt!!! Hvad fejler jeg dog? Fik en tid hos lægen idag og forklarede præcis som jeg har det og fik taget blodprøver som skal tjecke nyrer, lever, blodsukker, jern osv- og på fredag får jeg svar...Håber ikke det er noget alvorligt, men håber de finder noget som jeg kan få noget imod, så jeg kan få det bedre- jeg er ALDRIG (syv ni tretten) syg, så det her ,flere mdrs, forløb er jeg godt træt af...ØV

Nå men ville bare lige ud med det- og hvis der er nogen der kan genkende til det jeg skriver vil jeg meget gerne høre fra jer......

-anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Lise

Jeg ved ikke hvad du fejler, men hvad end det er, så er min mand igennem nøjagtig det samme, lyder det til. Det er som om du netop har beskrevet hans seneste måned. Lige nu ligger han med 39,3 i feber, og føler sig influenzaramt.

God bedring til dig. Må sygdom snart forlade både dit og mit hjem

Anmeld

4. januar 2011

missie20

Apples skriver:

har i over en månede nu gået og været skiftevis forkølet, dagen efter ok, og så samme omgang igen. Troede det måske er allergi, så skal tjeckes for allergier på mandag. Op til weekenden fik jeg influenza symptomer (ondt i led og krop og ingen energi) og nytårsaften fik jeg simpelthen så ondt i min hals. Det gik over igår men nu har jeg det skidt igen....Min krop føles helt ved siden af sig selv, og det føles som om mit immunforsvar er brudt sammen. Mit hovede er bare ikke lige så sygt som kroppen hvis i forstår...Det er så ubehageligt og jeg vil bare så gerne være mig selv igen nu. Min nakke gør ondt og jeg er bare utilpas- men ingen feber på noget tidspunkt!!! Hvad fejler jeg dog? Fik en tid hos lægen idag og forklarede præcis som jeg har det og fik taget blodprøver som skal tjecke nyrer, lever, blodsukker, jern osv- og på fredag får jeg svar...Håber ikke det er noget alvorligt, men håber de finder noget som jeg kan få noget imod, så jeg kan få det bedre- jeg er ALDRIG (syv ni tretten) syg, så det her ,flere mdrs, forløb er jeg godt træt af...ØV

Nå men ville bare lige ud med det- og hvis der er nogen der kan genkende til det jeg skriver vil jeg meget gerne høre fra jer......

-anita

Jeg er ikke læge, men ville måske gætte på en virus der driller. Spiser du en sund kost?
Men ville ikke gå uden og ligge en lille hilsen.
Men krydser fingre for du får nogle svar du kan bruge til noget.

Anmeld

4. januar 2011

Fenris

Lise skriver:

Jeg ved ikke hvad du fejler, men hvad end det er, så er min mand igennem nøjagtig det samme, lyder det til. Det er som om du netop har beskrevet hans seneste måned. Lige nu ligger han med 39,3 i feber, og føler sig influenzaramt.

God bedring til dig. Må sygdom snart forlade både dit og mit hjem

EEEJJJJJ hvor er det bare godt at høre jeg ikke er den eneste med det her ( hvad end det er) Tak for din hilsen i hvertfald og god bedring til din mand også.....

Anmeld

4. januar 2011

Fenris

missie20 skriver:

Jeg er ikke læge, men ville måske gætte på en virus der driller. Spiser du en sund kost?
Men ville ikke gå uden og ligge en lille hilsen.
Men krydser fingre for du får nogle svar du kan bruge til noget.

Tak for din hilsen- det varmer.....Jeg spiser meget sundt vil jeg selv mene- masser af grøntsager og fisk osv...Har lidt på fornemmelsen det er noget inde i kroppen som ikke kan komme ud af en eller anden årsag...Underligt

-anita

Anmeld

4. januar 2011

missie20

Apples skriver:

Tak for din hilsen- det varmer.....Jeg spiser meget sundt vil jeg selv mene- masser af grøntsager og fisk osv...Har lidt på fornemmelsen det er noget inde i kroppen som ikke kan komme ud af en eller anden årsag...Underligt

-anita

Øhm ja så er det underligt. Men min mor har lige været og er stadig syg af en virus, som har gjort hun har hostet i 3-4 uger nu, og kender flere der er langtids syge med influenza agtige symptomer i øjeblikket.
Men fint din læge tager dig seriøs og tager en masse blodprøver for at komme det til livs.
God bedring

Anmeld

4. januar 2011

Fenris

missie20 skriver:

Øhm ja så er det underligt. Men min mor har lige været og er stadig syg af en virus, som har gjort hun har hostet i 3-4 uger nu, og kender flere der er langtids syge med influenza agtige symptomer i øjeblikket.
Men fint din læge tager dig seriøs og tager en masse blodprøver for at komme det til livs.
God bedring

Ja det er nemlig rart at de tager nogen prøver....var bange for at de ikke ville tage mig seriøst

Tak endu engang for din hilsen

-anita

Anmeld

5. januar 2011

L.J.L

Apples skriver:

-anita

Øv hvor træls at du har sådan noget søs

Tænker på at det kan være noget influenza agtigt noget. Det er jo vinter så der er mange der går rundt og føler sig kronisk syge i den her tid. Jeg har også haft noget on/off de sidste måneder..

Håber du får nogle gode svar på prøverne og så husk lige at ring når du gør!

Anmeld

5. januar 2011

Fenris

linselouise skriver:

Øv hvor træls at du har sådan noget søs

Tænker på at det kan være noget influenza agtigt noget. Det er jo vinter så der er mange der går rundt og føler sig kronisk syge i den her tid. Jeg har også haft noget on/off de sidste måneder..

Håber du får nogle gode svar på prøverne og så husk lige at ring når du gør!

Tak søs - det eneste der afholder mig fra at det kan være influenza er at det kommer og går hele tiden , og mit hovede føler sig ikke "sygt" som kroppen ...lidt svært at forklare - men jeg skal nok give besked fredag når vi får svar

Anmeld

5. januar 2011

tingimor

har lægget med noget ligne i 8 uger nu.. også lige i kvalme perioden af min graviditet så har ikke været sjovt. De sagde det var en virus der vandret i kropppen. den ene dag ondt i halsen den anden dag i hoved og nakke. men aldrig feber. 

også bare masser af snot og hosten. men er begyndt at slippe nu håber jeg så...

krydser finger for dig at det snart vil gå over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.