Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Liva kom lige og sagde at hun gerne ville på wc og det kom hun så selvom hun ikke lavede noget...Bagefter sagde hun "Jeg vil ikke have ble på, jeg er en stor pige nu"
Så nu må vi se hvordan det går!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Det er godt nok spændende Håber da helt sikkert hun holde fast i den tanke.Hvordan går det forresten med hendes hoved ?
Det er godt nok spændende Håber da helt sikkert hun holde fast i den tanke.Hvordan går det forresten med hendes hoved ?
Der er dog allerede sket et hovede
Det går vist meget godt med hovedet, hun virker ihvertfald som sig selv idag. Så vi håber det bare var en forskrækkelse.
sarahb skriver: WEEEE hvor fedt, det må vi da håbe holder.. Det skulle ikke undre mig så sej The Diva er
WEEEE hvor fedt, det må vi da håbe holder.. Det skulle ikke undre mig så sej The Diva er
hmmm hun har så KUN gjort det i bukserne, men hun nægter at få ble på!
TbCp skriver: Liva kom lige og sagde at hun gerne ville på wc og det kom hun så selvom hun ikke lavede noget...Bagefter sagde hun "Jeg vil ikke have ble på, jeg er en stor pige nu" Så nu må vi se hvordan det går!!!
Hi Hi håber det kommer til at gå godt kan være der lige skal et par forsøg til
det er da en total sej tøs du har.
render rundt derhjemme med "hoved-flimmer" også beslutter hun sig for ikke at ville gå med ble mere. Og det kræver jo øvelse før man kan blive mester, og det gælder vel også når man skal lære at mærke man skal tisse, og få hjælp til at komme på toilettet.
SMIL fra Mette
Hmm det gik så ikke så godt..... hun har ikke lavet noget på wc eller potte, det hele kom i bukserne
Tror vi prøver imorgen eftermiddag igen , når hun kommer hjem fra børnehave...
Der bliver godt nok meget vasketøj efter sådan en dag....
ja det er sku heldigt at vaskeguden han er i godt humør. Men ville virkelg være på røven hvis vaskemaskinen gik i stykker...
og ja, så længe hun har mod på at gå uden ble og ikke bliver flov over at komme til at gøre i bukserne er det bare med at holde fast og smile over vasketøjet (og se det som et velfortjent afbræk i hverdagen...)
msax skriver: ja det er sku heldigt at vaskeguden han er i godt humør. Men ville virkelg være på røven hvis vaskemaskinen gik i stykker... og ja, så længe hun har mod på at gå uden ble og ikke bliver flov over at komme til at gøre i bukserne er det bare med at holde fast og smile over vasketøjet (og se det som et velfortjent afbræk i hverdagen...)
Som et velfortjent afbræk i hverdagen hihihi
Man ja.... håber dælme ikke vaskemaskinen brænder sammen de næste dage!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128