posetiv test!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

afrobabies

Drømmen <3 skriver:

ja jeg håber at det er sket efter den mens så .. hmmm

jeg skal nok lige skrive her ine imorgen hvad lægen har sagt. men tror ik han siger så meget. ud over at jeg bare skal vente og se.

Nej, lægerne plejer ikke at ville gøre så meget ved det, når man ikke er længere henne,  men jeg tror da på at det nok skal gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Carina1977

Jeg tror altså at den blødning du oplevede 20. december ikke var en rigtig menstruation, for hvis du skulle være blevet gravid efter, skulle du jo først have din ægløsning nu eller for et par dage siden, og så burde du ikke kunne teste så kraftigt positivt allerede nu. Så mit bud er at du er omkring 6 uger henne

Anmeld

4. januar 2011

Drømmen <3

ja det kan du måske godt have ret i carina!

men hvordan kan jeg så have de blødninger. det er dem som gør mig så bekymret.. hmm.

Anmeld

4. januar 2011

Carina1977

men hvordan kan jeg så have de blødninger. det er dem som gør mig så bekymret.. hmm.

Dem havde jeg altså også da jeg ventede min søn. Jeg troede faktisk ikke jeg var så langt henne som jeg var, fordi jeg netop blødte. Nogen bløder under en graviditet uden det betyder noget

Anmeld

4. januar 2011

Drømmen <3

virkelig finder for at alt er som det skal være nu. men puha hvor er det hård og ikke vide hva der sker.  har du så os oplevet sådan noget brunligt udflåd måske? det har jeg af og til de der dage. især efter jeg har været sammen med min kæreste så bliver jeg os øm..

Anmeld

4. januar 2011

Carina1977

Drømmen <3 skriver:

virkelig finder for at alt er som det skal være nu. men puha hvor er det hård og ikke vide hva der sker.  har du så os oplevet sådan noget brunligt udflåd måske? det har jeg af og til de der dage. især efter jeg har været sammen med min kæreste så bliver jeg os øm..

det brunlige udflåd er vist nok gammelt blod, og det oplevede jeg også et par gange.

Men jeg er sikker på du bliver mere rolig, når du først får snakket med lægen

Anmeld

4. januar 2011

Drømmen <3

det håber jeg skam også.

Anmeld

4. januar 2011

Tanja84

Drømmen <3 skriver:

Det er meget normalt at nogen kvinder får en lille blødning i det ægget sætter sig fast.

Læs evt. nedenstående som jeg fandt på en anden side

Omkring 7. dage efter befrugtningen har blastocysten udviklet fingerlignende udløbere (chorion villi), som vil hjælpe den med at bore sig ind i livmoderslimhinden.

Sidst i denne uge (omkring 5-6 dagen) vokser blastocysten ind i din livmoderslimhinde. (Det kan dog også tage yderligere op til ca. 4-5 dage førend det sker).
Den udskiller et enzym, der opløser lidt af livmoderens væv, så den kan sætte sig fast - oftest sætter blastocysten sig fast højest i livmoderen, og hellere på livmoderens bagvæg end dens forvæg.

Blastocysten er nu ca. 0,1 - 0,3 mm i diameter. Det svarer ca. til tykkelsen på et ark papir.

Hvis du får en lille blødning sidst i denne uge, skal du ikke være urolig. Tværtimod. Mange kvinder får en svag blødning (måske blot en smule lyserød/bruntligt udflåd), når blastocysten sætter sig fast i livmoderen, og det er ganske normalt.

I nogle tilfælde kan blødningen være lige så kraftig som en alm. menstruation og vare lige så lang tid, og du kan have de samme symptomer som du plejer at have under menstruationen. Det kan være oppustethed, menstruationssmerter m.m.

I disse tilfælde kan du tro at menstruationen kommer før tiden og tror derfor ikke at du er gravid. Graviditeten vil så måske først blive opdaget senere, evt. først næste gang du skal have menstruation, og din forventede fødselstermin vil blive "fejlberegnet" fordi du havde denne "menstruation", som i virkeligheden var barnet som satte sig fast i din livmoder, og ikke var en alm. menstruation.
 for at du er gravid, og alt er ok med det lille spir.

Anmeld

4. januar 2011

Drømmen <3

tusind tak for dit svar tanja det hjalp lidt at læse, så må jeg bare håbe jeg er en af dem som har det sådan.

Anmeld

4. januar 2011

Leonora

Drømmen <3 skriver:

Hej i dejlige piger!

jeg har brug for jeres hjælp!

jeg testede meget posetiv igår, men jeg aner ikke hvornår jeg er blevet gravid. for jeg havde min mens den 20 December (den var på 4 dage) og derfor anede ik jeg var gravid før jeg begyndte at føle kvalme om morgenen. 3 dage efter min mens var stoppet blødte jeg en smule i en dag kun??  og alt det med mens og blødning gør mig nervøs fordi jeg havde en tidlig abort for 2 måneder siden. så jeg er mega bange for det skal ske igen! håber i kan fortælle mig lidt om hvad i har oplevet. kram her fra

Hej

Er bare nysgerrig...hvor meget blødte du i de fire dage (hvor du troede du havde mens) ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.