posetiv test!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Drømmen <3

Hej i dejlige piger!

jeg har brug for jeres hjælp!

jeg testede meget posetiv igår, men jeg aner ikke hvornår jeg er blevet gravid. for jeg havde min mens den 20 December (den var på 4 dage) og derfor anede ik jeg var gravid før jeg begyndte at føle kvalme om morgenen. 3 dage efter min mens var stoppet blødte jeg en smule i en dag kun??  og alt det med mens og blødning gør mig nervøs fordi jeg havde en tidlig abort for 2 måneder siden. så jeg er mega bange for det skal ske igen! håber i kan fortælle mig lidt om hvad i har oplevet. kram her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Chr-Hei

Drømmen <3 skriver:

Hej i dejlige piger!

jeg testede meget posetiv igår, men jeg aner ikke hvornår jeg er blevet gravid. for jeg havde min mens den 20 December (den var på 4 dage) og derfor anede ik jeg var gravid før jeg begyndte at føle kvalme om morgenen. 3 dage efter min mens var stoppet blødte jeg en smule i en dag kun??  og alt det med mens og blødning gør mig nervøs fordi jeg havde en tidlig abort for 2 måneder siden. så jeg er mega bange for det skal ske igen! håber i kan fortælle mig lidt om hvad i har oplevet. kram her fra

Kan ikk rigtigt hjælpe dig men ville da lige skrive alligevel ..

Håber da den lille bliver derinde hvis det er det du ønsker

Held og Lykke

Anmeld

4. januar 2011

Louisiana

Drømmen <3 skriver:

Hej i dejlige piger!

Tillykke med graviditeten  Synes da du skal gå til lægen og få det tjekket. H*n kan nok se hvor langt du er henne

Anmeld

4. januar 2011

afrobabies

Drømmen <3 skriver:

Hej i dejlige piger!

Afhængig af din cyklus, så er du vel blevet gravid efter din mens den 20. december. Jeg håber da for dig at alt går godt, og at du ikke skal gennemleve en abort igen, med mindre det er det du vil.

Knus

Anmeld

4. januar 2011

Drømmen <3

jeg har lige ringet til lægen og fået en tid imorgen kl 2, uha det giver noget nervøsitet håber også den bliver der inde den her gang..

Anmeld

4. januar 2011

Drømmen <3

hej victoria.

det har jeg også tænkt på, men om det er muligt at teste posetivt så tidligt?? det ved jeg godt nok ikke,,

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Drømmen <3 skriver:

jeg har lige ringet til lægen og fået en tid imorgen kl 2, uha det giver noget nervøsitet håber også den bliver der inde den her gang..

Krydser arme og ben.
Og så får du et stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. januar 2011

Drømmen <3

tusind tak for det

Anmeld

4. januar 2011

afrobabies

Drømmen <3 skriver:

hej victoria.

det har jeg også tænkt på, men om det er muligt at teste posetivt så tidligt?? det ved jeg godt nok ikke,,

De kloge hoveder siger at 14 dage efter man har været sammen med en, så kan det tjekkes, og så er det vist lige gyldigt hvor lang ens cyklus er, jeg håber da på en opdatering når du har været hos lægen imorgen

Anmeld

4. januar 2011

Drømmen <3

ja jeg håber at det er sket efter den mens så .. hmmm

jeg skal nok lige skrive her ine imorgen hvad lægen har sagt. men tror ik han siger så meget. ud over at jeg bare skal vente og se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.